محسن رضوانی:

دنبال سهمیه دعوتی از طرف فدراسیون جهانی نیستیم

۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۱۲:۰۵:۰۸
کد خبر: ۹۵۵۲۱۷
دنبال سهمیه دعوتی از طرف فدراسیون جهانی نیستیم
رییس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو گفت: در هر سه رشته برای سهمیه المپیک 2020 توکیو می‌جنگیم و ناامید نیستیم.

محسن رضوانی رییس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو در گفتگوی اختصاصی با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان گفت: تیم ملی واترپلو حدود بیست روز دیگر باید در قزاقستان برای تنها سهمیه واترپلوی آسیا در المپیک به میدان برود.

رییس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو ادامه داد: ژاپن به عنوان میزبان در مسابقات واترپلوی مردان حضور دارد و ما باید با کره جنوبی، چین و قزاقستان میزبان برای سهمیه المپیک مبارزه کنیم. هرچند قزاقستان دو بازیکن صرب صاحب مدال طلای المپیک را تبعه کرده اما با تدارکات خوبی که داشتیم ناامید نیستیم و تا آخرین لحظه مبارزه می‌کنیم.

وی در خصوص وضعیت شناگران گفت: چهار شناگر ما کم‌تر از یک ثانیه با سهمیه توکیو 2020 فاصله دارند و تا خرداد ماه سهمیه توزیع و سپس وایت کارد بین کشورها توزیع می‌گردد. اسفند ماه در تورنمنت ایتالیا بسیار امیدواریم که بچه‌ها رکوردهای مناسبی بزنند و سهمیه بگیریم. شنای ایران به بلوغ خوبی رسیده و دیگر دنبال سهمیه فدراسیون جهانی برای سهمیه نیستیم.

رضوانی در پایان در خصوص شیرجه هم گفت: حمید کریمی پنج ماه است که با هزینه ماهی سه هزار دلار در کازان روسیه مشغول تمرین است. شانزده سهمیه المپیک در شیرجه مردان قبلا توزیع شده و او اردیبهشت ماه برای شانزده سهمیه باقیمانده المپیک در ژاپن به مصاف رقیبانش خواهد رفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز