لیگ برتر والیبال؛

تعداد بردهای شهرداری ورامین دو رقمی شد

۱۳۹۸/۱۱/۰۶ - ۱۹:۴۱:۰۱
کد خبر: ۹۵۶۰۰۸
هفته یازدهم لیگ برتر والیبال با پیروزی تیم‌های سایپا، کاله مازندران، راه‌یاب ملل مریوان، پیکان تهران، شهداب یزد و شهرداری ورامین برابر حریفان به پایان رسید و تعداد بردهای شهرداری ورامین صدرنشین این رقابت‌ها دو رقمی شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته یازدهم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران، جام سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، امروز با 6 دیدار در شهرهای تهران، اصفهان، آمل، یزد، سیرجان و ارومیه پیگیری شد.

در این بازی‌ها تیم‌های سایپا، کاله مازندران، راه‌یاب ملل مریوان، پیکان تهران، شهداب یزد و  شهرداری ورامین برابر حریفان خود به پیروزی رسیدند و چهار تغییر در جایگاه تیم‌ها در جدول رقابت‌هابه وجود آمد.

نارنجی‌پوشان سایپا این هفته در خانه والیبال تهران میزبان تیم شهرداری گنبد بودند و سه بر یک این تیم را شکست دادند تا به هشتمین برد خود در این رقابت‌ها دست یابند.

اکبر ولایی بازیکن شماره 4 شهرداری گنبد در ست چهارم این مسابقه از داور نخست کارت زرد دریافت کرد. علیرضا قریب و اسماعیل رزقی به عنوان داور اول و دوم، قضاوت دیدار سایپا و نماینده گنبد را بر عهده داشتند. خلیل یگانه‌ مجد و احمد دامغانی‌نژاد نیز ناظران این مسابقه بودند.

سپاهان اصفهان در یکی از بازی‌های حساس این هفته میزبان شهرداری ورامین صدرنشین این رقابت‌ها بود و به رغم ارائه نمایشی زیبا، سه بر دو مغلوب نماینده ورامین شد تا تعداد بردهای ورامینی‌ها به عدد 10 برسد و با 25 امتیاز همچنان صدرنشین باقی بمانند.

داود نافعی و قادر صادقی داوران اول و دوم این مسابقه بودند که 400 تماشاگر داشت و 152 دقیقه طول کشید. یونس حسن‌زاده و خضراله ترابی نیز بر این دیدار نظارت داشتند. سهند اله وردیان از تیم سپاهان و احسن اله شیرکوند از تیم شهرداری ورامین در این مسابقه کارت زرد دریافت کردند.

در شصت و سومین دیدار لیگ برتر والیبال سال 98، تیم کاله مازندران در سالن پیامبر اعظم (ص) میزبان خاتم اردکان بود و سه بر صفر این تیم را شکست داد تا به هفتمین برد خود دست یابد و 20 امتیازی شود. خاتم اردکان نیز همچنان به یک برد و سه امتیاز، در انتهای جدول باقی ماند.

محمد عشق‎‌دوست و مهرداد شوشتری داوران اول و دوم این مسابقه بودند و محمدحسین شفقی و اسماعیل صباغ بر آن نظارت داشتند.

در دیگر مسابقه هفته یازدهم لیگ برتر والیبال مردان ایران، تیم های شهداب یزد و پیام خراسان در یزد به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی در پنج ست پیگیری شد. شهداب یزد سه بر دو میهمان خود را با شکست بدرقه کرد، اما این پیروزی در جایگاهش در جدول مسابقات تغییری ایجاد نکرد و با سه برد و 10 امتیاز در رتبه نهم باقی ماند. پیام خراسان نیز با سه برد و 11 امتیاز در جایگاه هشتم ماند.

وحید پورکاشیان و میثم پارسه، داوران اول و دوم این مسابقه بودند و شهباز صدری و رسول پیمانی نیز نظارت بر این دیدار را بر عهده داشتند.

تیم فولاد سیرجان ایرانیان در هفته یازدهم لیگ برتر والیبال، میزبان راه یاب ملل مریوان بود و در یک بازی بسیار نزدیک، سه بر دو مغلوب میهمان خود شد. نماینده مریوان با کسب این پیروزی، با سه برد و 9 امتیاز در جایگاه دهم جدول، جایگزین فولاد سیرجان ایرانیان شد.

مرتضی اکرمی، احسان زحمتی، محمدامیر ظهیری و علی یاوری به ترتیب به عنوان داور اول، داور دوم و ناظرین سازمان لیگ فدراسیون والیبال، قضاوت و نظارت این دیدار را بر عهده داشتند که هزار نفر تماشاگر داشت.

شهرداری ارومیه این هفته در بازی خانگی، سه بر یک مغلوب پیکان تهران شد تا چهارمین ناکامی خود در رقابت‌های امسال را تجربه کند. پیکانی‌ها نیز با کسب این پیروزی، با هشت برد و 25 امتیاز همچنان در رتبه دوم جدول باقی ماندند.

کیوان عابدزاده و مهدی نویدی داوران اول و دوم این مسابقه بودند که سه کارت زرد داشت. حمزه زرینی از شهرداری ارومیه، اسماعیل مسافر از تیم پیکان و در ست چهارم تیم پیکان به دلیل تاخیر دریافت کنندگان کارت زرد بودند.

این مسابقه که با نظارت حسین پورکاشیان و بهرام سلیمانی برگزار شد، چهار هزار و 500 تماشاگر داشت و دو ساعت و 26 دقیقه نیز طول کشید.

نتایج کامل هفته یازدهم لیگ برتر به قرار زیر است:
 
سایپا 3 – شهرداری گنبد یک (25 بر 21، 23 بر 25، 25 بر 21 و 25 بر 21)
 
فولاد سپاهان اصفهان ۲ – شهرداری ورامین ۳ ( ۲۰ بر ۲۵ ، ۲۵ بر ۲۳ ، ۲۳ بر ۲۵ ، ۲۵ بر ۱۶ و ۱۲ بر ۱۵)
 
کاله مازندران 3 – خاتم اردکان صفر (34 بر 32، 25 بر 14 و 25 بر 16)
 
شهداب یزد 3 – پیام خراسان 2 (25 بر 18، 32 بر 34، 20 بر 25، 25 بر 19 و 15 بر 11)
 
فولاد سیرجان 2 – راه یاب ملل مریوان 3 (13 بر 25، 25 بر 18، 25 بر 20، 21 بر 25 و 14 بر 16)
 
شهرداری ارومیه یک – پیکان تهران 3 (21 بر 25، 25 بر 20، 26 بر 28 و 23 بر 25)

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز