فدراسیون والیبال اعلام کرد؛

تغییر محل برگزاری دومین اردوی آماده‌سازی تیم‌های ملی ساحلی

۱۳۹۸/۱۱/۰۸ - ۱۵:۵۹:۰۲
کد خبر: ۹۵۶۹۴۵
دومین مرحله اردوی آماده‌سازی تیم‌ ملی ساحلی، به‌جای چابهار در جزیره کیش برگزار می‌شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی بزرگسالان و جوانان زیر 19 سال آسیا، به ترتیب بهمن و اسفند‌ماه سال جاری به میزبانی تایلند برگزار می‌شود.

نخستین مرحله اردوی آماده‌سازی تیم‌های ملی و زیر 19 سال ساحلی ایران که از اول بهمن‌ ماه در بوشهر آغاز شده بود، شب گذشته به پایان رسید و ملی پوشان امروز در دوره ارتقای مهارت‌های ذهنی و رفتاری بازیکنان والیبال که در فدراسیون برگزار شد، شرکت کردند.

واعظ موسوی

تاج تدریس در این دوره را که با هدف افزایش مهارت‌های ذهنی و رفتاری برای بهبود عملکرد بازیکنان تیم‌های والیبال برگزار شد، برعهده داشتند.

دومین مرحله تمرینات آماده‌سازی تیم‌های ملی ساحلی کشورمان از روز یکشنبه 13 بهمن‌ماه به میزبانی کیش آغاز می‌شود و به مدت شش روز ادامه خواهد داشت. پیش از این قرار بود این اردو در چابهار برگزار شود که میزبان به دلیل شرایط جوی از میزبانی اردوی ملی‌پوشان انصراف داد.

رحمان رئوفی، حامد میرزاعلی، بهمن سالمی، آرش وکیلی، جواد فیروزپور و علیرضا آقاجانی، بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم‌های ملی بزرگسالان هستند که تمرینات خود را زیر نظر رضا نائینی به‌ عنوان سرمربی و پرویز فرخی به عنوان مربی، پیگیری خواهند کرد.

مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی مردان آسیا از 22 تا 26 بهمن‌ماه در اودون تانی تایلند برگزار می‌شود.

ساحلی‌بازان ایران علاوه بر مسابقات قهرمانی آسیا، خود را برای حضور شایسته در تور سه ستاره بندرعباس آماده می‌کنند که از 13 تا 17 اسفند ماه برگزار خواهد شد.

مکان برگزاری اردوی تیم‌های زیر 19 سال ساحلی ایران نیز به زودی اعلام خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز