سلطانی‌فر در مراسم افتتاح سالن ورزشی چاه طوس:

استقلال و شهر خودرو در شرایط نابرابر ثابت کردند که ایران همچنان آقای فوتبال آسیا است

۱۳۹۸/۱۱/۱۰ - ۱۱:۵۰:۳۶
کد خبر: ۹۵۷۳۹۰
استقلال و شهر خودرو در شرایط نابرابر ثابت کردند که ایران همچنان آقای فوتبال آسیا است
وزیر ورزش و جوانان از پیروزی‌های اخیر استقلال و شهر خودرو در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا ابراز خرسندی کرد و برای چهار تیم ایران در مرحله نهایی آرزوی موفقیت کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، سلطانی‌فر در مراسم افتتاح سالن ورزشی چند منظوره سپهبد شهید قاسم سلیمانی چاه طوس حضور خیران زیادی را که در این منطقه با عشق و اتحاد در امور عام المنفعه و در ایجاد فضای ورزشی تلاش می‌کنند، ستایش کرد.

وزیر ورزش و جوانان، پیروزی‌های بزرگ شهر خودرو و استقلال که در شرایط نابرابر با غرور و صلابت، عزت مردم ایران را به رخ رقبا به اثبات برسانند تبریک گفت و اظهار داشت: این تیم‌ها نشان دادند که فوتبال ایران همچنان آقای آسیا است و همیشه حرف اول را در آسیا می‌زنند.

سلطانی‌فر افزود: امیدوارم هر ٤ نماینده در مرحله گروهی با عزت شرکت کنند و انشاالله امسال قهرمان آسیا را در بین تیم‌های ایرانی ببینیم.

سلطانی‌فر با بیان این که در فجر چهل و یکم 61 پروژه ورزشی در استان فارس افتتاح می‌شود، گفت: در دوران دولت یازدهم و دوازدهم در عرصه پروژه‌های ورزشی در  استان فارس تحول و انقلاب رخ داده و پروژها دو و نیم برابر از قبل سال ٩٢ افزایش یافته است.

وزیر ورزش و جوانان عنوان کرد: با افتتاح این پروژه‌ها 85 هزار مترمربع  به سرانه فضاهای ورزشی اضافه می‌شود و خداراشکر می‌کنیم که تمام این پروژه‌ها در اختیار مردم قرار بگیرد. در آستانه المپیک ٢٠٢٩ هستیم ورزشکاران ایران به عنوان سفرای ایران آماده حضور قدرتمند هستند.

وی با بیان این که در راستای موفقیت‌هایی که در این هفت سال گذشته رقم خوره خیلی‌ها کمک کردند، اظهار داشت: از رییس جمهور و بقیه وزرا همچنین مجلس شورای اسلامی برای حمایت از ورزش تشکر می‌کنم.

سلطانی‌فر همچنین از خدمات جعفرپور نماینده مردم شهرستان لارستان و حمایت‌های این نماینده در راس کمیسیون فرهنگی پیرامون ورزش کشور به نیکی یاد کرد و اضافه کرد: ما مصمم هستیم که در ادامه فعالیت‌های دولت پروژهای نیمه تمام ورزشی را به بهره‌برداری برسانیم و در سال ٩٩ خانه جوان این شهرستان را احداث خواهیم کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز