رضا حسن‌زاده در گفتگو با خبرگزاری برنا:

برد مقابل نفت از شکست پرسپولیس مهم‌تر است/ بازیکنان استقلال یک سروگردن از دیگران بالاتر هستند/ آبی‌پوشان پاسخ خوبی به AFC دادند

۱۳۹۸/۱۱/۱۲ - ۰۵:۰۵:۰۴
کد خبر: ۹۵۷۷۷۵
برد مقابل نفت از شکست پرسپولیس مهم‌تر است/ بازیکنان استقلال یک سروگردن از دیگران بالاتر هستند/ آبی‌پوشان پاسخ خوبی به AFC دادند
کاپیتان پیشین استقلال گفت: خیلی خوشحالم بازیکنان بدون غرور به این باور رسیده‌اند که یک سروگردن از تیم‌های دیگر بالاتر هستند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ رضا حسن‌زاده، پیشکسوت باشگاه استقلال، درباره آخرین وضعیت این تیم و بازی امروز مقابل نفت مسجدسلیمان به خبرنگار برنا گفت: ابتدا باید به فرهاد مجیدی تبریک بگویم. تیمی که کمتر کسی فکرش را هم نمی کرد با توجه به حواشی مختلف و مشکلات فراوان بتواند روند بسیار خوب دو ماه پیش را ادامه دهد.

وی افزود: به نظرم استقلال امروز بازی مهمی دارد. معتقدم برای حضور در کورس قهرمانی استقلال باید امروز نتیجه بگیرد و فکر می کنم برد مقابل نفت مسجد سلیمان از برد پرسپولیس مهم تر است و دلیل آن هم همان بحث امتیازی است. به هرحال تیم حریف هم تیم خوبی است که مقابل استقلال انگیزه بسیار زیادی دارد. البته کادرفنی هم بی‌تردید برای این بازی با تحلیل و بررسی تیم حریف نقاط ضعف و قدرت آن را مشخص کرده اند.

کاپیتان پیشین استقلال در ادامه گفت: بنده این موضوع را به مدیریت باشگاه نیز گفته ام. امیدوارم داور در این بازی به شکلی قضاوت کند که استقلال برای دربی متضرر نشود. اینکه داور بعد از بازی بخواهد محروم شود دردی از تیم دوا نمی‌کند. ضمن آنکه استقلال بازیکن محروم و مصدوم و همچنین بازیکن سه کارته دارد و معتقدم داور باید در تصمیمات خود نهایت دقت را انجام بدهد.

سرمربی تیم امید استقلال در بخش دیگری از صحبت‌هایش با اشاره به نتایج درخشان تیم در بازی‌های آسیایی تصریح کرد: استقلال وقتی الکویت را مقتدرانه شکست داد برخی گفتند این تیم آنقدر هم قوی نبود اما الریان هم با ستاره‌های بزرگ مقابل استقلال زانو زد. خوشبختانه رابطه بسیار خوبی میان کادرفنی و بازیکنان به وجود آمده و اعتماد طرفین به هم نوید روزهای خوبی را می‌دهد. همدلی در استقلال رمز نتایج خوب است که به امید خدا در آینده نیز ادامه خواهد داشت. به هر حال استقلال با زدن 8 گل در پلی‌آف به بهترین شکل ممکن پاسخی در خور به کنفدراسیون فوتبال آسیا و برخی شیطنت‌ها دهد. بنده به شهرخودرو نیز تبریک می‌گویم و خوشبختانه حضور 4 نماینده فوتبال ایران نشان دهنده قدرت کشورمان در قاره کهن و البته دیکته کردن این قدرت به کشورهای حاشیه خلیج فارس است. بنده در جریان پیگیری های مدیریتی برای این مضوع بودم و پشتیبانی از تیم ها و استقلال بسیار خوب بود. از مذاکره تا بحث پشتیبانی و جوایزی نقدی برای بازیکنان که حق بازیکنان بود و بیشتر از این هم نوش جانشان که دل میلیون‌ها ایرانی را شاد کردند.

حسن زاده در پایان عنوان کرد: خیلی خوشحالم بازیکنان استقلال بدون غرور به این باور رسیده‌اند که یک سروگردن از تیم های دیگر بالا هستند. شما به دوندگی بازیکنان نگاه کنید خواهید دید آبی پوشان به بهترین نحو یکدیگر را در زمین پوشش می دهند. طاهرخانی مزد اعتماد مجیدی را به بهترین شکل می‌دهد و در کنار آن سایر بازیکنان درخطوط مختلف توانمندی‌های خوبی دارند و همه در اختیار تیم بازی می‌کنند که نکته بسیار مهمی است. امیدوارم تیم بازی به بازی و با حفظ تمرکز وارد زمین شود و بتواند با توجه به حمایت هواداران نتایج درخشانی چه در بازی های داخلی و چه در لیگ قهرمانان بدست بیاورند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز