سیدمحمد علوی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

وقتی سطح فوتبال‌مان به اندازه کی‌روش رسید درباره نوع فوتبال او حرف بزنیم/ مقابل سپاهان فرصت‌سوزی کردیم

۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۰۵:۲۰:۱۷
کد خبر: ۹۵۸۲۷۴
وقتی سطح فوتبال‌مان به اندازه کی‌روش رسید درباره نوع فوتبال او حرف بزنیم/ مقابل سپاهان فرصت‌سوزی کردیم
مدیر تیم فوتبال فولاد گفت: وقتی هنوز نتوانستیم خودمان و فوتبال‌مان را به سطح کی‌روش برسانیم درمورد این فرد و اینکه چه کسی مانند اوست اظهارنظر نکنیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ سیدمحمد علوی، مدیر تیم فوتبال فولاد خوزستان، درباره دیدار با سپاهان اصفهان و شکست مقابل این تیم در هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: بازی بدی نبود و ما هم خوب بازی کردیم. قطعا اگر در این دیدار کمتر فرصت سوزی می‌کردیم به راحتی می‌توانستیم تساوی کنیم اما خوش شانس نبودیم و متاسفانه دو تا از فرصت گل هایمان را تبدیل به گل نکردیم ولی در مجموع بازی خوبی انجام دادیم.

مدیر تیم فولاد درباره صحبت‌های کادرفنی هر دو تیم پس از پایان بازی در کنفراس خبری نیز توضیح داد: نظر خاصی ندارم چون آنجا نبودم و فرصت هم نکردم در رسانه‌ها اخبار کنفرانس خبری را پیگیری کنم. به عنوان مدیر تیم مشغله فراوانی دارم و طبیعی است در کنفرانس خبری نباشم.

علوی درمورد حرف‌های قلعه نویی که گفت «نکونام سیستم کی‌روش را جلو می‌برد» اظهار کرد: قبل از هرچیز بگویم کی‌روش بهترین مربی برای تیم‌ ملی ایران بود که شخصیت خاصی را به تیم ایران داده بود. به شخصه در حوزه مربیگری کی‌روش را الگوی خودم می‌دانم اما فکر می‌کنم وقتی هنوز نتوانستیم خودمان و فوتبال‌مان را به سطح کی‌روش برسانیم درمورد این فرد و اینکه چه کسی مانند اوست اظهارنظر نکنیم.

او در پایان درباره دیدار با شهرخودرو گفت: همه بازی‌ها برای ما حکم فینال را دارد. هرچقدر جلوتر می‌رویم رقابت‌ها فشرده‌تر و سخت‌تر می‌شود اما با توجه به تمرینات نیم فصل و خریدهایی که انجام دادیم امیدواریم در ادامه بتوانیم نتایج خوبی را کسب کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز