غلامرضا اکبرآبادی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

خط خوردن برخی بازیکنان در اردوها طبیعی است/ رده‌های سنی نیاز به رسیدگی بیشتر دارند

۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۱۰:۰۹:۳۷
کد خبر: ۹۵۹۴۶۷
خط خوردن برخی بازیکنان در اردوها طبیعی است/ رده‌های سنی نیاز به رسیدگی بیشتر دارند
سرمربی تیم‌ملی هندبال نوجوانان گفت: رده نوجوانان مهمترین رده است که کشورها برای پشتوانه سازی تیم اصلی شان  در رده بزرگسالان سرمایه گذاری فراوانی کردند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، غلامرضا اکبرآبادی، سرمربی تیم‌ملی هندبال نوجوانان درباره آخرین وضعیت ملی پوشان برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در گفتگو با خبرنگار برنا اظهار کرد: تمرینات تیم را از شهریور ماه شروع کردیم و تا به امروز هم شش دوره اردو را پشت سر گذاشتیم. همه اردوها در شرایط خوبی برگزار شد و تقریبا در هر دوره تعدادی از بازیکن‌ها خط خوردند که یک امر کاملا طبیعی است.

وی افزود: در حال حاضر هم با 26 بازیکن مرحله جدید اردوها را در شهرکرد آغاز خواهیم کرد. فکر می‌کنم این دوره با توجه به اینکه هر روز به مسابقات نزدیک‌تر می‌شویم و بازیکن‌هایی که  آمادگی لازم را ندارند از لیست خط خواهند خورد، قطعا بهتر از اردوهای سابق پیگیری خواهد شد. در مجموع ما 16 یا 18 بازیکن را به عنوان ترکیب اصلی راهی مسابقات خواهیم کرد و این تعداد هم قطعا از جزو بهترین‌ها انتخاب خواهند شد.

سرمربی تیم‌ملی در مورد سطح مسابقات آسیایی نیز توضیح داد: هندبال در آسیا رشد چشمگیری داشته اگر در گذشته فقط بحرین، قطر ، عربستان و کویت جزو مدعیان بودند الان کشورهایی مانند کره جنوبی، ایران و چین تایپه نیز جزو همین مدعیان قرار گرفتند. بنابراین این مسابقات هم با حضور رده نونهالان این کشورها برگزار خواهد شد با این شرایط فکر نمی‌کنم کار خیلی آسانی را در پیش داشته باشیم.

اکبر آبادی در پایان افزود: رده نوجوانان مهمترین رده است که کشورها برای پشتوانه سازی تیم اصلی شان  در رده بزرگسالان سرمایه گذاری فراوانی کردند. اما متاسفانه کشور ما به دلیل مشکلات اقتصادی که دارد قطعا به اندازه آنها نمی‌تواند هزینه کند. با این حال فدراسیون در تلاش است دو بازی تدارکاتی برون مرزی برای تیم داشته باشد که هنوز تکلیف کشورها و تیم‌ها مشخص نیست ولی اگر این اتفاق رخ دهد دیگر بازی‌های نخست مسابقات حکم دیدار تدراکاتی برای تیم محسوب نخواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز