صالحی‌امیری در آیین بزرگداشت رونمایی از دست نوشته‌های تختی:

وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک نسبت به معرفی قهرمانان به نسل جدید باور دارند

۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۱۱:۲۰:۱۰
کد خبر: ۹۵۹۸۰۵
وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک نسبت به معرفی قهرمانان به نسل جدید باور دارند
رییس کمیته ملی المپیک گفت: وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک باور داریم که باید بزرگان ورزشی و قهرمانان را تکریم و به نسل جدید معرفی کنیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان در آیین بزرگداشت رونمایی از دست نوشته‌های تختی با بیان این که سرمایه ما نفت، گاز، موشک و هسته‌ای نیست بلکه دیانت، فضیلت، معرفت و انسانیت است توضیح داد: از یکصد سال قبل این مملکت نفت استخراج می‌کند اما هنوز به توسعه نرسیده اما با وجود گذشت قرن‌ها از سعدی، حافظ تا امروز به امام راحل و انسان‌های بزرگی چون تختی می‌رسیم که همه این‌ها سرمایه‌های بزرگ این مملکت هستند.

رییس کمیته ملی المپیک تصریح کرد: ما امروز افتخار می‌کنیم میزبان انسان‌های بامرامی هستیم. سرمایه‌های ما اندوخته‌ای بانک مرکزی، نفت، گاز و ... نیست بلکه سرمایه ما آثاری است که در این موزه ورزش می‌بینیم. در آینده نزدیک تندیس همه بزرگان ورزش را در اینجا خواهیم دید. ما وظیفه داریم بزرگان را تکریم کنیم در غیر این صورت خدا ما را نمی‌بخشد.

صالحی امیری شاخصه معرفت و پهلوانی را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت:  باید به سرعت از سکوی قهرمانی بگذریم و به سکوهای پهلوانی برسیم. انسان‌هایی در تاریخ ماندگار شدند که مرام پهلوانی داشتند. وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک باور دارند که هر روز و هر ماه باید این بزرگان را به نسل جوان معرفی کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز