مسابقات در هشت بخش مختلف برگزار می‎شود؛

بولینگ نابینایان به دنبال کسب مدال در بازی‎های پارآسیایی ۲۰۲۲

۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۱۱:۳۶:۱۷
کد خبر: ۹۵۹۸۱۱
بولینگ نابینایان به دنبال کسب مدال در بازی‎های پارآسیایی ۲۰۲۲
رشته بولینگ نابینایان به دنبال حضوری پرقدرت و کسب مدال در بازی‎های پارآسیایی 2022 است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، روزبه زورقی در گفتگو با خبرنگار برنا درخصوص برگزاری نخستین دوره مسابقات بولینگ نابینان قهرمانی کشور اظهار داشت: رشته بولینگ نابینایان یکی از ورزش‎هایی است که در بازی‌های پارآسیایی 2022 حضور خواهد داشت. این مسابقات در 8 بخش مختلف برگزار می‎شود و به طبع دارای 24 مدال طلا، نقره و برنز خواهد بود.

وی ادامه داد: طبق صحبت‎های و جلسات انجام شده، فدراسیون نابینایان و کم بینایان کشورمان برنامه خوبی برای این رشته در بازی‎های 2022 دارد. بناست به صورت منسجم اقدامات مثبتی در این راستا صورت بگیرد.

رئیس هیئت ورزش‎های نابینایان و کم بینایان استان البرز گفت: نخستین دوره مسابقات بولینگ نابینایان کشور به میزبانی اردوگاه شهید عظیمی بابلسر در استان مازندران و با حضور 8 تیم برگزار شد. در پایان این مسابقات زنجان به مقام نخست دست یافت. البرز دوم شد و فارس هم در رده سوم ایستاد. سطح مسابقات با اینکه برای نخستین بار در کشور برگزار می‎شد، خوب و قابل قبول بود.

زورقی افزود: فدراسیون بنا ندارد به زودی مسابقات انتخابی تیم ملی این رشته را برگزار کند. در حال حاضر انجمن فعالی برای این رشته در فدراسیون نابینایان و کم بینایان وجود ندارد اما به زودی ضمن تشکیل این انجمن، کمیته‎های مختلف آن نیز برپا خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز