پندار اکبری در گفتگو با خبرگزاری برنا:

دیاباته کابوس همه تیم‌ها است/ محبوبیت مجیدی و گل‌محمدی به زیبا شدن شهرآورد کمک می‌کند

۱۳۹۸/۱۱/۱۶ - ۰۶:۱۱:۵۱
کد خبر: ۹۶۰۰۱۶
بازیگر سینما و تلویزیون گفت: دیاباته مهاجم خطرناکی است که کابوس هر تیمی محسوب می‌شود و بازیکنان تیم حریف را اذیت می‌کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ پندار اکبری، بازیگر سینما و تلویزیون، طی گفتگو با خبرنگار برنا در خصوص بازی حساس دو تیم استقلال و پرسپولیس در دربی پایتخت بیان کرد: استقلال سه بر صفر برنده این دیدار خواهد بود و پرسپولیس را می‌برد. خیلی دوست دارم بازی را از نزدیک و داخل استادیوم ببینم اما متاسفانه سر کار هستم و فرصت نمی‌کنم.

وی افزود: مربیان هر دو تیم، خوش نام و حرفه‌ای هستند که سابقه درخشانی داشتند، گل‌محمدی و مجیدی هر دو دوست دارند که هجومی بازی کنند. یک جوانگرایی در این انتخاب است که باعث می‌شود بهای بیشتری دهند به مربیان ایرانی که کارنامه خوبی دارند، با تیم‌های مختلف موفق شدند و بین طرفداران محبوبیت دارند. این نکات بسیار مثبتی است و باعث همراه شدن هواداران با آن‌ها می‌شود.

اکبری در پایان بیان کرد: متاسفانه اعلام شده دیاباته همراه تیم نخواهد بود، اگر او باشد ما 6 تا به پرسپولیس خواهیم زد. شیخ مهاجم خطرناکی است که کابوس هر تیمی محسوب می‌شود و بازیکنان تیم حریف را اذیت می‌کند. نبود او خیلی تاثیرگذار خواهد بود اما مهاجم جوان و با انگیزه‌ای مانند ارسلان مطهری هم در ترکیب تیم حضور دارد که نباید از او غافل شد. مطهری کم بازی کرده اما در هر بازی که بوده برای استقلال گلزنی کرده یعنی این بازیکن عطش گل‌زنی دارد و بسیار خطرناک است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز