تقی‌زاده در آیین افتتاح مسابقات بین‌المللی بدمینتون جام فجر:

جمهوری اسلامی ایران ثابت کرده برای حفظ صلح و امنیت جهانی پیش‌قدم بوده است

۱۳۹۸/۱۱/۱۶ - ۱۳:۲۰:۳۵
کد خبر: ۹۶۰۴۶۷
جمهوری اسلامی ایران ثابت کرده برای حفظ صلح و امنیت جهانی پیش‌قدم بوده است
معاون حقوقی، امور مجلس و استان های وزارت ورزش و جوانان در آیین افتتاحیه رقابت‌های بین‌المللی بدمینتون گفت: جمهوری اسلامی ایران همواره ثابت کرده که برای حفظ صلح و امنیت جهانی پیش‌قدم بوده و در این راه هزینه‌های مادی و معنوی فراوانی نیز پرداخت کرده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، جمشید تقی زاده، معاون حقوقی، امور مجلس و استان های وزارت ورزش و جوانان  در آیین افتتاحیه رقابت های بین المللی بدمینتون گفت: جمهوری اسلامی ایران همواره ثابت کرده که برای حفظ صلح و امنیت جهانی پیش‌قدم بوده و در این راه هزینه‌های مادی و معنوی فراوانی نیز پرداخت کرده است.

متن پیام جمشید تقی زاده که در این مراسم قرائت کرد، به شرح ذیل است:

به نام ایزد مهربان و مهر گستر

مفتخرم در آستانه چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی از طرف خود و مجموعهٔ ورزش کشور به خصوص وزیر ورزش و جوانان، دکتر مسعود سلطانی‌فر خدمت همه شما عزیزان و ورزشکاران و مربیان و مسئولان مسابقات از قاره ها، ملت‌ها و نژادهای مختلف خیر مقدم عرض کنم، به شهر شیراز، شهر مهربانی و لطافت و احساس و شعر و شعور، خوش آمدید.

جمهوری اسلامی ایران، کشوری اسلامی و مقتدر و متمدن و بر پایه ارزش های اسلامی و الهام گرفته از آئین برابری و برادری، پیام‌آور صلح و دوستی بوده و اینک افتخار دارد در اوج آرامش و امنیت و همراه با مهر و محبت، میزبان بیست ونهمین دوره مسابقات بین المللی جام فجر در رشته‌ بدمینتون باشد.

جمهوری اسلامی ایران همواره ثابت کرده که برای حفظ صلح و امنیت جهانی پیش‌قدم بوده و در این راه هزینه‌های مادی و معنوی فراوانی نیز پرداخت کرده که از آن‌جمله می‌توانم به مجاهدت‌ها و رشادت‌های برادر عزیزم سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اشاره کنم که به معنای واقعی کلمه، مایه آرامش و امنیت منطقه بود... روحش شاد و یادش گرامی.

امروز شاهد تورنمنتی بزرگ و بین‌المللی هستیم که برگزاری آن نشان‌دهنده حضور فعال و شکوهمند جامعه ورزشی کشور در عرصه دیپلماسی بین‌الملل بوده و از اینجا دست تک‌تک مهمانان عزیز خارجی‌مان را که از کشورهای دیگر، مهمان ما هستند، به گرمی می فشاریم و امیدوارم که سفر خوب و خاطره‌انگیزی در ایران، این کشور مملو از دوستی و برادری داشته باشند و بازهم فرصت دیدار یکدیگر فراهم شود.

باور ما این است که حضور شما عزیزان در این اجتماع بزرگ ورزشی، موجب تقویت دوستی و همزیستی همراه‌ با صلح، میان جوامع مختلف می‌شود.

ثبت تورنمنت بین‌المللی بدمینتون جام فجر در تقویم رسمی فدراسیون جهانی و اختصاص امتیاز چشمگیر به آن، افتخاری‌ است که با همت و تلاش مدیران ارزشمند این فدراسیون به دست آمده و قدردان زحمات این عزیزان و تمام مدیران و دست اندرکاران برگزاری این مسابقه هم هستیم... خدا قوت عزیزان.

امروز با صراحت و صداقت اعلام می‌کنم که ورزش‌ایران با اتکا به اخلاق و فرهنگ پهلوانی و با تدابیر ارزشمند مدیران آن، راه تعالی وپیشرفت را بیش ازپیش طی کرده و برآن است تا حقانیت و ارزش خود را در میادین بزرگ ورزشی و عرصه بین‌المللی به جهانیان ثابت کند.

مجددا تبریک عرض می کنم ایام الله مبارک دهه فجر را و امیدوارم که شاهد مسابقاتی زیبا و دوستانه باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز