هاروت آبراهامیان از فردا به تیم اضافه می‌شود؛

سیف‌الله‌پور: با تمام توان به مصاف شاهین می‌رویم

۱۳۹۸/۱۱/۱۷ - ۱۹:۱۴:۲۹
کد خبر: ۹۶۱۰۱۵
سیف‌الله‌پور: با تمام توان به مصاف شاهین می‌رویم
مدیر تیم نساجی گفت: با تلاش زحمت‌کشان باشگاه، مشکل اداری هاروت آبراهامیان رفع شده و وی از فردا به جمع ما اضافه خواهد شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی باشگاه نساجی مازندران، ایزد سیف‌الله‌پور قائم‌مقام باشگاه و مدیر تیم نساجی درخصوص وضعیت تیم نساجی در بوشهر اظهار کرد: جا دارد تشکر کنم از مدیران هواپیمایی وارش که سفری راحت و بدون هیچ استرسی را برای تیم ما ترتیب دادند و الحمدلله از شب گذشته که وارد بوشهر شدیم، به لحاظ محل اقامت و امکانات رفاهی شرایط خوبی را سپری کردیم.

وی ضمن تشکر از مدیران فوتبالی بوشهر افزود: با پیگیری‌هایی که داشتیم امروز توانستیم در زمین بازی (استادیوم شهید نادر مهدوی بوشهر) تمرین کنیم و بچه‌ها با شرایط این استادیوم و زمین آشنا شوند.

مدیر تیم نساجی مازندران بیان کرد: جا دارد تشکری داشته باشم از آقای علی امیری مدیرعامل زحمت‌کش‌مان که از روز گذشته در اردوی تیم حضور داشت و قوت قلبی برای همه ماست.

قائم‌مقام باشگاه نساجی مازندران درخصوص وضعیت مربی دروازه‌بان‌های این تیم گفت: با تلاش زحمت‌کشان باشگاه، مشکل اداری هاروت آبراهامیان رفع شده و وی از فردا به جمع ما اضافه خواهد شد.

سیف‌الله‌پور عنوان کرد: تمام سعی‌مان را انجام دادیم تا ایده‌آل‌ترین شرایط را برای تیم ایجاد کنیم و فردا هم با تمام قدرت برای کسب سه امتیاز به مصاف تیم قابل احترام شاهین خواهیم رفت تا بتوانیم دل مردم عزیز مازندران را شاد کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز