پیمان حسنی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

برادران عالمیان برای دو مرحله با پتروشیمی قرارداد داشتند/ شاهد بازی‌های حساس و نزدیکی در پلی آف خواهیم بود

۱۳۹۸/۱۱/۱۸ - ۰۷:۳۴:۳۵
کد خبر: ۹۶۱۰۱۷
برادران عالمیان برای دو مرحله با پتروشیمی قرارداد داشتند/ شاهد بازی‌های حساس و نزدیکی در پلی آف خواهیم بود
دبیر فدراسیون تنیس روی میز ایران گفت: برادران عالمیان که قرارداد آن‌ها با باشگاه پتروشیمی فقط برای دو مرحله بود. نیما و نوشاد یک دوره را بازی کردند و الان مرحله پلی آف باقی مانده است که برای اسفند ماه بازی در این مرحله بازی خواهند کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، پیمان حسنی دبیر  فدراسیون تنیس روی میز ایران طی گفتگو با خبرنگار برنا در خصوص مرحله نیمه نهایی لیگ برتر تنیس روی میز  آقایان بیان کرد: تمام بازیکنان تیم ملی در این دوره از دوره رقابت‌ها و در قالب تیم‌های باشگاهی خود حضور داشتند، به جز برادران عالمیان که قرارداد آن‌ها با باشگاه پتروشیمی فقط برای دو مرحله بود. نیما و نوشاد یک دوره را بازی کردند و الان مرحله پلی آف باقی مانده است که برای اسفند ماه بازی در این مرحله بازی خواهند کرد.

وی افزود: به جز تیم پتروشیمی که در نقل و انتقلات اول فصل توانست بازیکنان خوبی را جذب کند، تیم‌های دانشگاه آزاد، شهرداری کرج، رعد پدافند هوایی، پالایش نفت آبادان و اطلس پویان گیلان که برای اولین بار در لیگ حضور پیدا کرده بود، در این چهار مرحله رقابت بسیار سختی داشتند.

حسنی اظهار داشت: باتوجه به ارنج مسابقات و حساسیت بازی‌ها، سطح رقابت‌ها بالا بود و تمام بازیکنان کشور حضور داشتند. مسابقات در مرحله پلی آف قطعا حساس‌تر و نزدیک‌تر خواهد بود. همچنن اکثر بازیکنان تیم‌های باشگاهی ما یا در حال حاضر و یا در گذشته عضو تیم ملی کشورمان بودند و جزو ورزشکاران خوب ایران محسوب می‌شوند.

دبیر فدراسیون تنیس روی میز ایران در پایان گفت: من فکر می‌کنم کسی از بازیکنان ملی‌پوش یا خوب کشورمان در تیمی جز این 4 تیم برتر مانده باشد و دقیقا تیم‌هایی به مرحله پلی آف صعود کردند که قالبا بازیکنان قوی داشتند. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز