فرشید طالبی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

تیمی که به دنبال قهرمانی است نباید به راحتی امتیاز از دست دهد/ رفتن قلعه‌نویی به سپاهان ضربه می‌زد

۱۳۹۸/۱۱/۱۹ - ۰۸:۱۱:۵۲
کد خبر: ۹۶۱۲۴۰
تیمی که به دنبال قهرمانی است نباید به راحتی امتیاز از دست دهد/ رفتن قلعه‌نویی به سپاهان ضربه می‌زد
بازیکن اسبق سپاهان گفت: سپاهان چهار امتیاز مهم در دو بازی اخیر از دست داد و حالا در اکثر بازی‌های پیش‌رو محکوم به برد است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ فرشید طالبی، بازیکن اسبق سپاهان، درباره نتیجه دیدار طلایی‌پوشان اصفهان مقابل نفت مسجد سلیمان در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: سپاهان متاسفانه فصل گذشته هم به همین شکل عمل کرد یعنی در نیم فصل اول خیلی خوب جلو آمد و اصلی‌ترین مدعی برای قهرمانی بود اما در نیم فصل دوم افت کرد. امسال هم به همین روال پیش می‌روند و متاسفانه در شروع نیم فصل دوم با دو تساوی کار خود را آغاز کرد.

وی افزود: تیمی که به دنبال قهرمانی است نباید به این راحتی امتیازها را از دست بدهد آن‌هم مقابل تیم‌هایی مانند نفت مسجدسلیمان که تیم خیلی قدری برای تیمی مانند سپاهان به شمار نمی‌رود. سپاهان چهار امتیاز مهم را در دو بازی اخیر از دست داد و حالا در اکثر بازی‌های پیش‌رو محکوم به برد است.

طالبی درخصوص ادامه همکاری قلعه‌نویی با سپاهان گفت: قطعا نبود قلعه‌نویی به سپاهان ضربه می‌زد چرا که این تیم با این مربی شکل گرفته است. شیوه قلعه‌نویی بسیار قوی و نتیجه داده است و همه تیم‌ها با اینکه این موضوع را به خوبی می‌دانند و با سیستم بازی‌های او آشنا هستند ولی بازهم می‌بینم در یک دیدار چطور نتیجه را به او و تیمش واگذار می‌کنند.

او در پایان گفت: بودن قلعه نویی در کنار سپاهان برای این تیم مفید است و فکر می‌کنم اگر صحبت حضور او در تیم‌ ملی نبود هم این نتایج ضعیف اخیر پیش نمی‌آمد. بی شک این اتفاقات تاثیر زیادی در بی برنامگی و تحت تاثیر قرار گرفتن تیم داشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز