محمد خرمگاه در گفتگو با خبرگزاری برنا:

استقلال در نبود ۴ بازیکن اصلی‌اش در دربی عالی عمل کرد/ مجیدی بهترین تصمیم را در خصوص قائدی گرفت/ بازیکنان استقلال تحت تاثیر نتیجه بازی بودند

۱۳۹۸/۱۱/۱۹ - ۰۶:۰۸:۴۴
کد خبر: ۹۶۱۲۴۹
استقلال در نبود ۴ بازیکن اصلی‌اش در دربی عالی عمل کرد/ مجیدی بهترین تصمیم را در خصوص قائدی گرفت/ بازیکنان استقلال تحت تاثیر نتیجه بازی بودند
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: این طبیعت فوتبال است که وقتی تیمی جلو می‌افتد، بازیکنان آن از نظر روانی تمرکز خود را از دست می‌دهند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ محمد خرمگاه، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال، طی گفتگو با خبرنگار برنا درخصوص دربی پایتخت بیان کرد: این دیدار یکی از دربی‌های خوب شهرآورد تهران بود و تماشاگران از این بازی لذت بردند. من انتظار عملکرد مطلوبی از استقلال نداشتم اما باید بابت بازی خوب‌شان تبریک بگویم. با شرایطی که در 20 دقیقه آخر پیش آمد، بازی برای استقلال سخت شد، فکر می‌کنم این موضوع به وضعیت روحی و روانی استقلال برمی‌گردد که دو بر یک جلو بود و می‌خواست از برد خود دفاع کند. اگر خود بازیکنان در آن 20 دقیقه تمرکز بیشتری روی بازی داشتند، می‌توانستند برنده بازی باشند.

 وی افزود: استقلال با این شرایطی که 4 بازیکن مهم خود را نداشت، عالی عمل کردند. چون حضور مهاجم آبی‌ها یعنی شیخ دیاباته می‌توانست تاثیر زیادی داشته باشد اما با وجود این شرایط ارسلان مطهری توانست در روزی که هیچ‌کس از او انتظار نداشت، دو گل به ثمر برساند، امیدوارم ارسلان روزهای خوبی را برای استقلال رقم بزند.

خرمگاه اظهار داشت: این طبیعت فوتبال است که وقتی تیمی جلو می‌افتد، بازیکنان آن از نظر روانی تمرکز خود را از دست می‌دهند. متاسفانه در این دیدار بازیکنان استقلال تحت تاثیر نتیجه بودند. امیدوارم روندی را که پیش گرفتند، بتوانند ادامه دهند و به روزهای خوبشان بازگردند.

پیشکسوت تیم استقلال در پایان گفت: ما در تمرینات استقلال نیستیم، پس مربی و کادر فنی که حضور دارند بهترین شرایط را برای استقلال رقم زدند، مطمئنا از شرایط فیزیکی بازیکنان تیم بیشتر از بقیه اطلاع داشتند و به همین دلیل صلاح دیدند مهدی قائدی را تعویض کنند، شاید اگر من هم بودم همین تصمیم را می‌گرفتم. قائدی یکی از بازیکنان خوب دربی بود اما 10 دقیقه پیش از تعویض از نظر بدنی خالی شده بود و طبیعتا نیاز بود این اتفاق بیفتد. من فکر می‌کنم کادر فنی بهترین تصمیم را برای کسب بهترین نتیجه گرفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز