رضا خیرخواه در گفتگو با خبرگزاری برنا:

نمی‌توانیم با اطمینان درخصوص کسب سهمیه صحبت کنیم/ سعی کردیم ورزشکاران را از حواشی اخیر دور نگه داریم

۱۳۹۸/۱۱/۲۳ - ۰۸:۲۶:۴۷
کد خبر: ۹۶۳۲۳۳
نمی‌توانیم با اطمینان درخصوص کسب سهمیه صحبت کنیم/ سعی کردیم ورزشکاران را از حواشی اخیر دور نگه داریم
سرمربی تیم ملی ژیمناستیک گفت: در رشته ژیمناستیک امتیازات حرف اول را می‌زنند و نمی‌توانیم با اطمینان در خصوص کسب سهمیه صحبت کنیم، اما ملی‌پوشان تمام سعی خود را می‌کنند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ رضا خیرخواه، سرمربی تیم ملی ژیمناستیک درخصوص حضور ملی‌پوشان کشورمان در رقابت‌های جام جهانی استرالیا در گفتگو با خبرنگار برنا بیان کرد: تیم ملی ژیمناستیک ایران 27 بهمن ماه عازم کشور استرالیا خواهد بود و از 1 اسفند ماه مسابقات رسما آغاز می‌شود. سعیدرضا کیخا، احمد کهنی و جامعه‌ای سه ورزشکار اعزامی ما هستند. این رقابت‌ها برای ما بسیار حساس است چون در مسابقات آلمان نتوانستیم شرکت کنیم، به همین دلیل برای رقابت‌ های استرالیا برنامه‌ریزی کردیم که خداراشکر انجام شد.

وی افزود: تیم ملی ما 3 رویداد دیگر نیز پیش رو داریم، اگر کیخا یا ملی‌پوشان دیگر بتوانند در این سه رقابت رنکینگ خود را ارتقا دهند، شانس کسب سهمیه المپیک دارند. در حال حاضر کیخا شانس بیشتری دارد، چون الان نفر چهارم رنکینگ جهانی است.

خیرخواه اظهار داشت: در رشته ژیمناستیک امتیازات حرف اول را می‌زنند و نمی‌توانیم با اطمینان در خصوص کسب سهمیه صحبت کنیم اما ملی‌پوشان تمام سعی خود را می‌کنند. یک زمانی حتی فکر نمی‌کردیم که بتوانیم در مسابقات سهمیه المپیک حضور پیدا کنیم اما الان بیشتر از هر زمان دیگری به المپیک نزدیک هستیم. ورزشکاران تمام تا به حال تمام خود را کردند، فدراسیون نیز واقعا هرچه داشته برای ملی‌پوشان گذاشته و کمیته کلی المپیک و فدراسیون دست به دست هم دادند اما باید شانس هم با ما یار باشد. امیدواریم اما نمی‌توانیم قول صددرصد دهیم چون اتفاقات در ورزش زیاد است.

سرمربی تیم ملی ژیمناستیک در پایان گفت: در کشورهای دیگر وقتی نزدیک المپیک می‌شود، جامعه آن رشته ورزشی با وجود تمام اختلاف نظرها همه چیز را کنار می‌گذارند و دست به دست هم می‌دهند تا ملی‌ پوشان آن رشته به المپیک راه پیدا کنند، این یک مسئله طبیعی است که باید در کشور ما نیز انجام شود. ما سعی کردیم خودمان و ورزشکاران را از حواشی اخیر دور کنیم تا این اتفاق ارزشمند رقم بخورد. الان مسئله کشور و پرچم ایران است و مختص به یک فرد خاص نمی‌شود، همه ما باید کمک کنیم تا ورزشکاران در المپیک باعث افتخار و سرافرازی کشورمان شوند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز