الشرطه به مساوی راضی بود؛

مرفاوی: خستگی بازیکنان در بازی آسیایی استقلال دیده می‌شد/ دست مجیدی روی نیمکت بسته است/ مطهری در ادامه راه به کار آبی‌پوشان می‌آید

۱۳۹۸/۱۱/۲۳ - ۰۵:۱۹:۴۷
کد خبر: ۹۶۳۳۲۸
مرفاوی: خستگی بازیکنان در بازی آسیایی استقلال دیده می‌شد/ دست مجیدی روی نیمکت بسته است/ مطهری در ادامه راه به کار آبی‌پوشان می‌آید
سرمربی اسبق استقلال معتقد است مهمترین مشکل تیم این است که دست مربی روی نیمکت باتوجه به تعداد بالای مصدومان بسته است و البته با مصدومیت مهدی قائدی این مشکل بیشتر نیز شده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ صمد مرفاوی، پیشکسوت باشگاه استقلال پیرامون دیدار این تیم مقابل الشرطه عراق و آخرین وضعیت آبی پوشان به خبرنگار برنا گفت: در مجموع اگر بازی استقلال و الشرطه را مدنظر داشته باشیم خواهیم دید که استقلال آن صلابت و شادابی بازی های قبل را نداشت. به هر حال تیم 3 بازی سنگین پیش از این داشت و بعد از دربی به عراق برای این بازی رفت و خستگی در ساق بازیکنان معلوم بود.

وی افزود: استقلال بعد از رسیدن به گل عقب نشست و این در حالی بود که در بازی های قبلی چنین اتفاقاتی رخ نمی داد و یکی از دلایل آن بحث خستگی است. به هر حال بعد از گل مساوی الشرطه به عقب نشست و به مساوی راضی بود و می خواست روی ضد حملات اگر شد به گل مساوی دست پیدا کند. بازیکنان زحمت خود را کشیدند و باید تمرکز خود را روی بازی بعدی بگذارد. مهمترین مشکل استقلال این است که دست مربی روی نیمکت با توجه به تعداد بالای مصدومان بسته است و البته با مصدومیت مهدی قائدی این مشکل بیشتر نیز شده است.

سرمربی اسبق استقلال پیرامون بازی های آسیایی این تیم نیز تصریح کرد: استقلال برای صعود باید به فکر کسب سه امتیازها در بازی های رفت باشد. البته باید بدانیم بازی‌های فرسایشی با یک ترکیب ثابت احتمال آسیب دیدگی را بالا می برد.

مهاجم پیشین استقلال درباره بازی با الاهلی و میزان تاثیر غیبت دیاباته و قائدی عنوان کرد: دیاباته و قائدی مهاجمان زهرداری هستند و زوج طلایی تشکیل دادند. نبود آنها تاثیرگذار است اما استقلال بالاخره استقلال است و امسال روند خوبی داشته است. ارسلان مطهری هم خوشبختانه آماده است و به نظرم استقلال می‌تواند در ادامه لیگ قهرمانان و البته مسابقات داخلی نتایج خوبی را بگیرد و به برد مقابل الاهلی برسد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز