محمدرضا پوریا:

عزتمندی بدمینتون ایران در جهان، دستاورد انقلاب اسلامی است

۱۳۹۸/۱۱/۲۳ - ۱۰:۱۵:۱۱
کد خبر: ۹۶۳۴۵۹
عزتمندی بدمینتون ایران در جهان، دستاورد انقلاب اسلامی است
رئیس فدراسیون بدمینتون با بیان اینکه وضعیت این رشته در دو حوزه قهرمانی و همگانی بسیار خوب است تاکید کرد: عزتمندی بدمینتون ایران در جهان، دستاورد انقلاب شکوهمند اسلامی است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، محمدرضا پوریا در گفتگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان با اشاره به برگزاری بیست و نهمین دوره مسابقات بین المللی بدمینتون جام فجر ایران، گفت: این مسابقات دارای رنک جهانی و المپیک است و بهترین های بدمینتون جهان در این رقابت ها حضور دارند.

رئیس فدراسیون بدمنیتون توضیح داد: در حال حاضر این رویداد که جزء مسابقات چلنج محسوب می شود و دارای جایزه بین المللی نیز در شهر شیراز در حال برگزاری است.

وی در بخش دیگری از سخنانش از  ورزش به عنوان دومین پدیده فراگیر اجتماعی بعد از مذهب در جهان یاد کرد و گفت: شرایط بدمینتون ایران در دو حوزه قهرمانی و همگانی بسیار خوب است و این ورزش در ایران در حال رشد و توسعه است. 

او با بیان اینکه ورزش بدمینتون پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران در سال 1357 وارد عصر جدیدی شد خاطرنشان ساخت: عزتمندی بدمینتون ایران در جهان، دستاورد انقلاب شکوهمند اسلامی است.

پوریا کسب رنک صد در جهان توسط ثریا آقایی را گواهی روشن از پیشرفت بانوان ایرانی در بدمینتون دانست و افزود: هم اکنون بیش از 13 داور ایرانی در عرصه های بین المللی قضاوت می کنند.

رئیس فدراسیون بدمینتون کسب کرسی های مختلف بین المللی را نشانی دیگر از عزتمندی بدمینتون ایران در جهان دانست و گفت: علاوه بر خودم که ریاست قوانین و مقررات آسیا را برعهده دارم، انوری و مددی نیز در کمیته های مختلف جهانی عضویت دارند.

پوریا با بیان اینکه جایگاه کنونی بدمینتون ایران در جهان نسبت به 40 سال قبل، قابل مقایسه نیست تاکید کرد: دستیابی به سکوهای جهانی برای ما بسیار دست یافتنی است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز