سیدمهدی سیدصالحی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

سپاهانی‌ها همیشه مرد روزهای سخت هستند/ کادرفنی، العین را به درستی آنالیز کرده بود/ قلعه‌نویی تجربه لازم در آسیا را دارد

۱۳۹۸/۱۱/۲۳ - ۲۳:۰۹:۲۴
کد خبر: ۹۶۳۷۵۲
سپاهانی‌ها همیشه مرد روزهای سخت هستند/ کادرفنی، العین را به درستی آنالیز کرده بود/ قلعه‌نویی تجربه لازم در آسیا را دارد
مهاجم اسبق تیم سپاهان گفت: کادرفنی خیلی خوب تیم العین را آنالیز کرده بودند و توانستند با یک بازی مقتدرانه، تیم حریف را شکست دهند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ سیدمهدی سیدصالحی، مهاجم اسبق تیم فوتبال سپاهان، طی گفتگو با خبرنگار برنا درخصوص عملکرد تیم سپاهان در اولین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مقابل العین امارات بیان کرد: سپاهان سالیان سال در لیگ قهرمانان آسیا خوش درخشیده اما در چند سال اخیر نتوانسته بود حضور پیدا کند. امسال عزم خود را جزم کردند تا حضور قدرتمندانه‌تری داشته باشد، همچنین قلعه‌نویی مربی‌ای است که سابقه خوبی با تیم‌های مختلف دارد. سپاهان همیشه نشان داده که مرد روزهای سخت است و عملکرد خوبی را از خود نشان می دهد.

وی افزود: العین امارات تیم بسیار قوی است که در شهر خود بازی می‌کرد، قلعه‌نویی با یارگیری که این فصل کرده، توانسته نقاط ضعف خود را بااضافه شدن بازیکنانی مانند سروش رفیعی، کی‌روش استنلی، سجاد شهبازاده، مهدی کیانی، محمد طیبی و ... پر کند.

سیدصالحی اظهار داشت: کادرفنی خیلی خوب تیم العین را آنالیز کرده بودند و توانستند با یک بازی مقتدرانه، تیم حریف را شکست دهند. العین تیمی ضعیفی نبود و این نشان‌دهنده قدرت تیم سپاهان در آسیا بود. این موفقیت از مدیریت و رهبری خوب کادرفنی است که توانستند تیم را به خوبی جمع کنند، ان‌شاءالله بازی‌های بعدی هم نتایج خوبی به دست بیاورند و همه نمایندگان ایران افتخارآفرین باشند چون به نام ایران هستند.

مهاجم اسبق تیم فوتبال سپاهان در پایان گفت: میزبانی مسابقات آسیایی مخصوصا برای تیم‌های ما که هواداران زیادی دارند، خیلی مهم است و تاثیر زیادی دارد اما تیم‌های ایرانی همیشه نشان دادند حتی بیرون از خانه هم مقابل تیم‌های عربی و حوزه خلیج فارس کارایی خوبی دارند و آن‌ها را به بهترین نحو آنالیز می‌کنند. فوتبال تیم‌های عربی، کند و ایستا است اما فوتبال ما ایستا نیست و به همین دلیل همیشه می‌توانیم مقابل آن‌ها با وجود جذب بازیکنان قوی و هزینه‌های زیادی که انجام می‌دهند، موفق باشیم. قلعه‌نویی تجربه زیادی در آسیا دارد و ساختار باشگاه سپاهان به شکلی است که اکثر اعضا شرایط آسیا را درک می‌کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز