بهزاد داداش‌زاده در گفتگو با خبرگزاری برنا:

پرسپولیس برابر الشارجه محکوم به برد است/ داور به ضرر استقلال سوت زد/ آرزو می‌کنم مصدومیت قائدی جدی نباشد

۱۳۹۸/۱۱/۲۴ - ۰۸:۱۱:۰۶
کد خبر: ۹۶۳۸۴۲
پرسپولیس برابر الشارجه محکوم به برد است/ داور به ضرر استقلال سوت زد/ آرزو می‌کنم مصدومیت قائدی جدی نباشد
پیشکسوت فوتبال گفت: امیدوارم مسئولان فدراسیون فوتبال فکری به حال بحث داوران عربی در بازی تیم‌های ایرانی مقابل تیم‌های عربی کنند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ بهزاد داداش‌زاده، پیشکسوت فوتبال و باشگاه پرسپولیس درباره بازی این تیم مقابل الدحیل قطر به خبرنگار برنا گفت: به هرحال در فوتبال یک طرف باخت است و یک طرف برد. پرسپولیس در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا شروع خوبی نداشت و در همان دقایق ابتدایی تیم با گل اول غافلگیر شد. در ادامه و پس از دقایقی تیم می‌خواست دوباره بر بازی تسلط پیدا کند که گل دوم را دریافت کرد و بعد از آن تیم قطری از نتیجه راضی بود و عقب کشید.

وی افزود: برنامه الدحیل همین بود که در 15 دقیقه ابتدایی بازی را توفانی شروع کند و بعد از به ثمر رساندن گل به لاک دفاعی برود و بتواند روی ضدحملات گل‌های بعدی را به ثمر برساند که البته آنها در این ایده موفق بودند.

بازیکن پیشین پرسپولیس در ادامه اظهار داشت: مصدومیت ترابی در نیمه نخست تاثیر منفی داشت و استوکس و اوساگونا نتوانستند آن‌گونه که باید تغذیه شوند. فکر می‌کنم در کنار یکی از این دو مهاجم باید علیپور حضور داشته باشد. به هرحال این باخت در زمان مناسبی رخ داد چرا که نخستین بازی این گروه بود و بازیکنان پرسپولیس به خاطر سپردند که هیچ حریفی را در آسیا نباید دست‌کم بگیرند، به ویژه اینکه باید هفته آینده مقابل تیم اماراتی به زمین بروند و پرسپولیس برای سرگروهی محکوم است که الشارجه را در امارات ببرد. شک نکنید که بازیکنان اگر بتوانند نقاط ضعف این بازی را پوشش دهند توانایی برد الشارجه را در امارات دارند.

بازیکن پیشین استقلال در بخش دیگری از صحبت‌هایش پیرامون وضعیت این تیم نیز اظهار داشت: به نظر من در بازی استقلال یکی از نکاتی که به آن کمتر پرداخته شد، داور عربی بازی بود. داور با سوت‌هایی  که به ضرر نماینده ایران زد، بازی را از جریان انداخت و باید یک پنالتی به سود استقلال می‌گرفت که این کار را هم انجام نداد. امیدوارم مسئولان فدراسیون فوتبال فکری به حال بحث داوران عربی در بازی تیم های ایرانی مقابل تیم های عربی کنند چرا که به نظر می‌رسد مشکل داوری در آسیا یقه نمایندگان کشورمان را به ویژه در مسابقات استقلال و پرسپولیس خواهد گرفت.

داداش زاده خاطرنشان کرد: امیدوارم آسیب‌دیدگی قائدی جدی نباشد. البته استقلال تیم خوبی است و می‌تواند با دیگر نفرات نیز روند صعودی خود در مسابقات داخلی را در مسابقات آسیایی هم داشته باشد و الاهلی حریفی نیست که استقلال را بخواهد زمین گیر کند. معتقدم استقلال توانایی شکست الاهلی را در کویت دارد.

بازیکن اسبق تیم ملی در بخش پایانی صحبت‌هایش با اشاره به بازی شهرخودرو مقابل الهلال و سپاهان برابر العین گفت: شهرخودرو تیم خوبی است که مهره های خوب و با تجربه‌ای نیز دارد اما الهلال قهرمان لیگ آسیا در فصل گذشته بود و با توجه به این موضوع شهرخودرو نتیجه خیلی بدی هم نگرفت. بازیکنان این تیم می‌توانند مقابل پاختاکور در ازبکستان نتیجه خوبی کسب کنند. سپاهان هم به نظر می‌رسد که در خارج از ایران با حاشیه‌های کمتری روبرو است و می‌تواند یکی از امیدهای کشورمان در لیگ امسال باشد و امیدوارم شادابی که شاگردان قلعه‌نویی در بازی العین نشان دادند بتوانند همان بازی را هم مقابل تیم قدرتمند السد به نمایش بگذارند و برنده میدان باشند. در پایان یک بار دیگر باید به این نکته تاکید کنم که در لیگ قهرمانان آسیا همه باید از نمایندگان ایران حمایت کنیم و دیگر بحث رنگ‌ها در میان نیست چراکه هر چهار نماینده برای اعتلای پرچم کشورمان می‌جنگند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز