علی حمودی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

هدف پیکان، شکست فولاد است/ امیدوارم با ویسی نتایج خوبی را بگیریم/ اسکوچیچ می‌تواند در تیم ملی موفق باشد

۱۳۹۸/۱۱/۲۵ - ۰۶:۰۶:۰۵
کد خبر: ۹۶۴۰۷۷
هدف پیکان، شکست فولاد است/ امیدوارم با ویسی نتایج خوبی را بگیریم/ اسکوچیچ می‌تواند در تیم ملی موفق باشد
کاپیتان تیم پیکان گفت: اسکوچیچ روحیه خوبی دارد و بسیار با انگیزه است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ علی حمودی، کاپیتان تیم فوتبال پیکان تهران، درباره دیدار با فولاد خوزستان در هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: ما به دنبال سه امتیاز این بازی هستیم و تلاش می‌کنیم یک بازی قابل قبولی را ارائه کنیم. در بازی اخیرمان برابر ماشین‌سازی هرچند برنده نبودیم ولی بازی باخته را به تساوی کشاندیم که خوب بود. امیدوارم در این دیدار هم به نتیجه دلخواه‌مان دست یابیم.

او درباره تغییر کادر فنی پیکان در نیم فصل دوم گفت: دو بازی است که با کادرفنی جدید تمرین کرده و بازی‌ها را انجام می‌دهیم. عبدالله ویسی مربی کاربلدی است و کارنامه خوبی هم دارد. در بازی‌های اخیر نتیجه تغییر و تحول را به خوبی حس کردیم و در ادامه روند خوبی را طی کنیم تا بتوانیم شرایط‌مان را بهبود ببخشیم. نیم فصل اول کارمان را با کمی مشکل شروع کردیم اما امیدوارم در ادامه با برطرف شدن مشکلات نتایج خوبی را کسب کنیم.

حمودی درباره حضور اسکوچیچ در تمرین تیم پیکان توضیح داد: بله سرمربی تیم‌ ملی سر تمرین تیم ما حاضر شدند که هم برای ما روحیه بخش بود و هم دیدیم که اسکوچیچ روحیه خوبی دارد و بسیار با انگیزه است. فکر می‌کنم اسکوچیچ مربی خوبی است چرا که اکثر بازیکن‌هایی که با او کار کردند از او راضی بودند و آرزو می کنم او در تیم ملی نیز موفق باشد.

کاپیتان تیم پیکان در پایان با اشاره سطح کیفی لیگ برتر گفت: به هرحال فوتبال باشگاهی همیشه تحت تاثیر اتفاقات تیم‌ ملی و حتی جام آسیایی قرار می‌گیرد. امسال هم با جریان‌هایی که در هر دو بخش به وجود آمد کمی در نیم فصل اول بی‌نظمی لیگ را شاهد بودیم اما انتظار می‌رود در این مرحله که همه تیم‌ها سر و شکل درستی به خود گرفتند نظم بهتری را شاهد باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز