محمدرضا زادمهر در گفتگو با خبرگزاری برنا:

پرسپولیسی‌ها باید شجاع بازی کنند/ عدم تمرکز مقابل الدحیل بلای جان تیم شد/ یحیی و شاگردانش توان شکست الشارجه را دارند

۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۰۵:۱۸:۳۵
کد خبر: ۹۶۴۷۰۲
پرسپولیسی‌ها باید شجاع بازی کنند/ عدم تمرکز مقابل الدحیل بلای جان تیم شد/ یحیی و شاگردانش توان شکست الشارجه را دارند
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: عدم تمرکز باعث شد پرسپولیس غافلگیر شود و در فاصله 15 دقیقه 2 گل را دریافت کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ محمدرضا زادمهر، پیشکسوت پرسپولیس، درخصوص عملکرد سرخ‌پوشان در لیگ قهرمانان آسیا و باخت مقابل الدحیل در گفتگو با خبرنگار برنا اظهار داشت: خوشحالم از اینکه این باخت در اولین بازی برای پرسپولیس رقم خورد و در ادامه راه می‌توان این نتیجه را جبران کرد. سرخ‌پوشان در نیمه دوم بسیار عالی ظاهر شدند و اگر از موقعیت‌ها به درستی استفاده می‌کردند قطعا این نتیجه مقابل الدحیل به دست نمی‌آمد. این بازی را از همان دقیقه اول باید تیم پرسپولیس مدنظر قرار می‌داد و باید شجاع بازی می‌کرد.

وی در ادامه افزود: پرسپولیس وقتی دو گل را دریافت کرد ماهیت اصلی خود را نشان داد درحالی که این اتفاق باید از همان دقایق ابتدایی شکل می‌گرفت که به راحتی دروازه بیرانوند باز نشود. عدم تمرکز باعث شد پرسپولیس غافلگیر شود و در فاصله 15 دقیقه 2 گل را دریافت کند. 

بازیکن پیشین پرسپولیس درخصوص عملکرد استوکس و اوساگونا در این تیم خاطرنشان کرد: توقع از این بازیکنان است که بهترین عملکرد را در پرسپولیس نشان دهند. هر دو مهاجم توانایی خوبی دارند ولی تا به این لحظه نتوانستند در تیم پرسپولیس توانایی را نشان دهند و خود را ثابت کنند. 

زادمهر درباره بازی دوم سرخ پوشان مقابل الشارجه امارات گفت: الشارجه نسبت به الدحیل ضعیف‌تر است و می‌توان این تیم را در خانه خودش شکست داد. در کل می‌توان امیدوار بود چراکه این تیم در چند سال گذشته بهترین عملکرد را داشته و دو سال پیش به فینال لیگ قهرمانان رسید. بازهم می‌توان این کار را تکرار کرد به شرط اینکه بازیکنان تمرکز خود را از دست ندهند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز