استقلال ۱-الاهلی۲؛

بدشانسی استقلالی ها به درون مستطیل سبز سرایت کرد

۱۳۹۸/۱۱/۲۸ - ۱۸:۵۱:۲۸
کد خبر: ۹۶۵۷۸۴
بدشانسی استقلالی ها به درون مستطیل سبز سرایت کرد
نیمه نخست دیدار تیم‌ های فوتبال استقلال ایران و الاهلی عربستان با نتیجه 2 بر یک به سود حریف سعودی به پایان رسید.

به گزارش  گروه ورزشی خبرگزاری برنا، تیم فوتبال استقلال ایران در چارچوب بازی‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا،   از ساعت 19امشب در ورزشگاه جابرالاحمد کویت به مصاف الاهلی عربستان رفت.  نیمه نخست تیم‌ فوتبال استقلال ایران و الاهلی عربستان با نتیجه 2 بر یک به سود حریف عربستانی به پایان رسید.

 

ترکیب استقلال:

سیدحسین حسینی، محمد دانشگر، نیکولای بودوروف، شاهین طاهرخانی، روزبه چشمی، مسعود ریگی، آرش رضاوند، وریا غفوری (کاپیتان)، میلاد زکی‌پور، ارسلان مطهری و علی دشتی

ترکیب الاهلی:

یاسر المسیلم، عبدالله حسون، هوساوی، عبدالباسط هندی، حسین عبدالغنی، لوکاس لیما، علی الاسمری، محمد المجدد، سلمان الموشر، عبدالرحمن غریب، ابوشراره

در دقیقه 7حالی که علی دشتی با یک استارت در موقعیت تک به تک با دروازه بان حریف قرار گرفته بود، هوساوی با تکل او را در محوطه جریمه متوقف کرد، اما داور اعتقادی به پنالتی نداشت و تنها یک کرنر به نفع آبی پوشان اعلام شد.

در دقیقه 17سلمان الموشر پنالتی خود را به آرامی وارد دروازه استقلال کرد. الموشر پس از گل زنی به سمت سرمربی تیمش رفت و خوشحالی اش را با او تقسیم کرد.

 دقیقه 22ارسلان مطهری با استفاده از اشتباه مدافعان الاهلی صاحب توپ شد و با پیشروی به سمت دروازه الاهلی با یک شوت زمینی دروازه حریف عربستانی را باز کرد تا نتیجه بازی ۱-۱ مساوی شود.

دقیقه 29سلمان الموشر با پاس عبدالرحمن غریب در برابر دروازه خالی استقلال قرار گرفت و برای دومین بار دروازه استقلال را باز کرد تا حساب کار ۲ بر یک به سود الاهلی عربستان شود.

دقیقه 40  داور به سود استقلال یک ضربه پنالتی اعلام کرد. وریا غفوری پشت ضربه پنالتی ایستاد و دروازه بان الاهلی موفق شد پنالتی کاپیتان استقلال را مهار کند.

این نیمه در پایان با نتیجه دو بر یک به سود الاهلی به پایان رسید تا بد شانسی استقلال در تعداد بالای مصدمان به درون مستطیل سبز نیز برسد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز