استقلال ایران ۱-الاهلی عربستان ۲؛

شکست استقلال با دستان خالی/ الاهلی با خوش اقبالی، اهلی نشد

۱۳۹۸/۱۱/۲۸ - ۱۹:۵۶:۱۹
کد خبر: ۹۶۵۸۰۹
شکست استقلال با دستان خالی/ الاهلی با خوش اقبالی، اهلی نشد
تیم فوتبال استقلال در دومین دیدار خود بازی را با نتیجه 2 بر 1 به الاهلی عربستان واگذار کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ تیم فوتبال استقلال ایران در چارچوب دیدارهای گروه نخست بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا، از ساعت 19 امشب در ورزشگاه جابرالاحمد کویت به مصاف الاهلی عربستان رفت و در نهایت با نتیجه دو بر یک سه امتیاز این بازی را واگذار کرد.

ترکیب استقلال:

سیدحسین حسینی، محمد دانشگر، نیکولای بودوروف، شاهین طاهرخانی، روزبه چشمی، مسعود ریگی، آرش رضاوند، وریا غفوری (کاپیتان)، میلاد زکی‌پور، ارسلان مطهری و علی دشتی

ترکیب الاهلی:

یاسر المسیلم، عبدالله حسون، هوساوی، عبدالباسط هندی، حسین عبدالغنی، لوکاس لیما، علی الاسمری، محمد المجدد، سلمان الموشر، عبدالرحمن غریب، ابوشراره

 در دقیقه 7در حالی که علی دشتی با یک استارت در موقعیت تک به تک با دروازه بان حریف قرار گرفته بود، هوساوی با تکل او را در محوطه جریمه متوقف کرد، اما داور اعتقادی به پنالتی نداشت و تنها یک کرنر به نفع آبی پوشان اعلام شد.دقیقه 11 ارسال خوب غفوری با ضربه سر بازیکن این تیم به دشتی رسید، اما او نتوانست از این موقعیت مناسب که در محوطه جریمه به دست آورده بود، به خوبی استفاده کند.دقیقه 16ارسال بلند زکی پور در آن سمت زمین به بازیکنان الاهلی رسید و در ادامه شد حمله این تیم، بازیکن حریف در موقعیت تک به تک با حسینی قرار گرفت و داور برخورد او با دروازه بان استقلال را پنالتی تشخیص داد. سلمان الموشر پنالتی خود را به آرامی وارد دروازه استقلال کرد. در دقیقه 22امیر ارسلان مطهری با استفاده از اشتباه مدافعان الاهلی صاحب توپ شد و با پیشروی به سمت دروازه الاهلی با یک شوت زمینی دروازه حریف عربستانی را باز کرد تا نتیجه بازی 1-1 مساوی شود.دقیقه 29سلمان الموشر با پاس عبدالرحمن غریب در برابر دروازه خالی استقلال قرار گرفت و برای دومین بار دروازه استقلال را باز کرد تا حساب کار2 بر یک به سود الاهلی عربستان شود.در دقیقه 38داور پس از کمی تاخیر برخورد بازیکن الاهلی با آرش رضاوند در محوطه جریمه تیم عربستانی را پنالتی تشخیص داد.وریا غفوری پشت ضربه پنالتی ایستاد و دروازه بان الاهلی موفق شد پنالتی کاپیتان استقلال را مهار کند. دقیقه45+2 پاس رو به بیرون زکی پور در اختیار غفوری قرار گرفت و شوت او پس از برخورد با مدافعان الاهلی راهی کرنر شد.

   نیمه اول با پیروزی 2-1الاهلی به پایان برسد.

دقیقه 48ارسال کرنر وریا غفوری از سمت راست زمین با ضربه سر محمد دانشگر از بابای دروازه یاسر المسیلم راهی اوت شد.دقیقه 51 محمد المجهد با حرکتی زیبا ۲ بازیکن استقلال را جا گذاشت، اما ضربه او به تور کنار دروازه این تیم برخورد کرد.دقیقه 52عبدالباسط هندی به دلیل زدن تکل ۲ پا روی مسعود ریگی از کوه میونگ جین کارت زرد دریافت کرد.دقیقه 58ارسال زیبای غفوری با ضربه سر دقیق مسعود ریگی همراه شد، اما دروازه بان الاهلی توپ را از زیر طاق به کرنر فرستاد.دقیقه 62 زکریا مرادی جای شاهین طاهرخانی وارد بازی شد. نکته عجیب این جا بود زمانی که داور چهارم تابلوی تعویض را بالا برد شماره هر 2 بازیکن قرمز بود.دقیقه 72 پاس در عرض خوب مطهری درون محوطه جریمه الاهلی به زکریا مرادی رسید، اما ضربه کم دقت او در حالتی نامتعادل از بالای دروازه المسیلم راهی اوت شد. دقیقه 77 مرتضی تبریزی جای علی دشتی را در ترکیب استقلال گرفت.دقیقه درحالیکه محمد یوسف البلعیلی با کف استوک روی بدن محمد دانشگر آمد، اما داور کره دی اعتقادی به اعلام خطا برای استقلال نداشت تا فرهاد مجیدی به این موضوع معترض شود و در نهایت از داور کارت زرد بگیرد. در دقیقه 89 استقلال بروی یک ضد حمله توسط ارسلان مطهری به گل رسید اما داور این گل را به دلیل حضور دانشگر مقابل دروازه بان و در آفساید قبول نکرد.

در دقیقه 90+8 یک ضربه خطا برای استقلال گرفته شده که حسینی نیز حتی به جلو آمد.

در نهایت این بازی که 7 دقیقه وقت تلف شده داشت با نتیجه 2 بریک به سود الاهلی عربستان به پایان رسید. البته بخت و اقبال  نیز در این نتیجه بویژه بروی پنالتی استقلال و گل مردود شده این تیم تاثیر بسزایی داشت.

استقلال با این نتیجه یک امتیازی شد و در پایان هفته دوم مرحله گروهی در مکان چهارم جدول قرار گرفت. در این گروه الاهلی و الوحده امارات با 4 امتیاز در مکان های اول و دوم قرار گرفتند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز