رقابت‌های کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی آسیا-هند؛

میرزازاده طلایی شد

۱۳۹۸/۱۱/۲۹ - ۱۷:۴۱:۴۸
کد خبر: ۹۶۶۳۱۱
میرزازاده طلایی شد
میرزازاده در دیدار فینال با نتیجه 9 بر 0 مین سئوک کیم دارنده مدال برنز جهان از کره جنوبی را مغلوب کرد و به مدال طلا دست یافت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، نمایندگان کشورمان در پایان مسابقات روز نخست رقابت های کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی آسیا به 2 مدال طلا، یک نقره و یک برنز دست یافتند. مسابقات پنج وزن نخست سی و امین دوره رقابت های کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی آسیا امروز در شهر دهلی نو هند برگزار شد که در پایان پویا ناصرپور و امین میرزازاده در اوزان 55 و 130 کیلوگرم به مدال طلا دست یافتند و پژمان پشتام و میثم دلخانی نیز به ترتیب در اوزان 77 و 63 کیلوگرم صاحب مدال نقره و برنز شدند.

در وزن 130 کیلوگرم امین میرزازاده در دور اول در یک دیدار نزدیک با نتیجه 3 بر 3 مقابل منصور شادوکایف از قزاقستان به برتری رسید و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه 6 بر یک آرتا سونودا از ژاپن را مغلوب کرد و راهی دیدار فینال شد. میرزازاده در دیدار فینال با نتیجه 9 بر صفر مین سئوک کیم دارنده مدال برنز جهان از کره جنوبی را مغلوب کرد و به مدال طلا دست یافت.  در پایان مسابقات روز نخست تیم ایران با 85 امتیاز در صدر قرار دارد و تیم های قزاقستان و ازبکستان به ترتیب با 80 و 73 امتیاز دوم و سوم هستند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز