محمدرضا مهدوی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

پرسپولیس، هواداران را بدعادت کرده است/ استفاده از کلمه انگیزه برای بیرانوند مناسب نیست/ فردا گل‌محمدی و قلعه‌نویی انتحاری بازی می‌کنند

۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۰۵:۴۵:۳۱
کد خبر: ۹۶۷۶۱۲
مدافع پیشین تیم ملی فوتبال گفت: پرسپولیس هوادارانش را بد عادت کرده است. هواداران فقط به فکر قهرمانی هستند در حالیکه اهمیت بالایی دارد به مربی به میزان کافی زمان داده شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ محمدرضا مهدوی، پیشکسوت فوتبال ایران درباره آخرین وضعیت پرسپولیس به خبرنگار برنا گفت: پرسپولیس در آخرین دیدار خود مقابل الشارجه در ابتدای مسابقه شرایط خوبی داشت و بازی را خوب شروع کرد و به برتری نیز دست پیدا کرد اما مشکلاتی در خط دفاع وجود داشت که باعث شد نتیجه تساوی در این بازی رقم بخورد.

مدافع پیشین پرسپولیس افزود: یحیی گل محمدی تازه به پرسپولیس آمده است که او قبل از این شناخت از تیم داشته اما باید این شناخت به صورت کامل صورت بگیرد و واقعیت این است که او با دو برد، دو تساوی و یک باخت در پنج بازی عملکرد خوبی داشته و پرسپولیس هوادارانش را بد عادت کرده است. هواداران فقط به فکر قهرمانی هستند در حالیکه اهمیت بالایی دارد به مربی به میزان کافی زمان داده شود.

مدافع سابق تیم ملی و سپاهان درباره آخرین وضعیت این تیم و بازی حساس مقابل پرسپولیس نیز گفت: سپاهان دو فصل است که با امیر قلعه نویی برای قهرمانی در ایران تلاش می‌کند و روی آن سرمایه گذاری خوبی انجام داده و می‌توان درباره بازی این تیم نیز گفت امکان دارد در مسابقات برون مرزی گیر کند که در دیدار با السد این مشکل برای سپاهان پیش آمده است.

بازیکن سابق تیم ملی که سابقه حضور در اروپا را نیز دارد در پاسخ به سوالی پیرامون علیرضا بیرانوند و اینکه برخی معتقدند انگیزش را در پرسپولیس از دست داده، اظهار داشت: نباید این‌گونه صحبت کنیم. استفاده از کلمه انگیزه برای بیرانوند مناسب نیست. باید بگوییم بیرانوند تمرکز کافی ندارد و دلیلش این است که او قواعد حرفه‌ای را به درستی آموزش ندیده و متاسفانه برخی که می گویند دروازه بان شماره یک تیم ملی ایران باید روی نیمکت بنشیند به دنبال پاک کردن صورت مسئله هستند. راه درست این است که ما از علم روانشناسی در فوتبال به درستی استفاده کنیم. بنده زمانی که خودم در اروپا بازی می کردم به هر تیمی که می رفتم یک روانشناس در کنار تیم بود و واقعا بعد از صحبت با آنها همواره حالم بهتر می شد.

مربی تیم نوجوانان در بخش پایانی صحبت‌هایش در پاسخ به سوال دیگری پیرامون دیدار فردای پرسپولیس و سپاهان عنوان کرد: هر دو تیم از شانس های اصلی قهرمانی در لیگ به شمار می روند و سپاهان اگر می‌خواهد به قهرمانی برسد باید پرسپولیس را ببرد و پرسپولیسی برای پوکر باید سپاهان را از پیش رو بردارد و فکر می‌کنم در این دیدار دو تیم انتحاری بازی خواهند کرد و می‌توانیم شاهد جدالی زیبا و تماشاگرپسند باشیم.

نظر شما
پرونده ویژه