مشارکت گسترده جامعه ورزش و جوانان استان گیلان در انتخابات یازدهم مجلس شورای اسلامی

۱۳۹۸/۱۲/۰۲ - ۲۲:۰۷:۰۴
کد خبر: ۹۶۷۶۶۶
مشارکت گسترده جامعه ورزش و جوانان استان گیلان در انتخابات یازدهم مجلس شورای اسلامی
ورزشکاران ، مربیان ، داوران ، مسئولان هیات های ورزشی و پیشکسوتان ورزش نه تنها در انتخابات حضور فعال و گسترده ای دارند، بلکه در ستادهای انتخاباتی کاندیداها نیز حضور چشمگیری داشته که این امر موجب جذب سایر اقشار مختلف مردم در ستادهای انتخاباتی شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان گیلان در خصوص یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی  اظهار داشت: حضور در انتخابات یک وظیفه است و جامعه ورزش نیز باید همانند گذشته به این وظیفه خود به نحو احسن عمل می کند.

مریم بخشی افزود: ورزشکاران قشر محبوب و اثرگذاری در جامعه هستند و از صبح زود نیز در پای صندوق های رای حضور یافته و در انتخابات شرکت کرده اند‌

وی ادامه داد: البته تاکنون همه اقشار مختلف مردم به ویژه ورزشکاران در انتخابات حضور چشمگیر و موثری داشته اند و امیدواریم که در این انتخابات نیز ، بیش از پیش این حضور را شاهد باشیم چون هم اینک ما در برهه حساسی قرار داریم.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان گیلان بیان کرد: مردم نیز باید مسیر خوب خود را پیدا کنند و با حضور حداکثری در این دوره از انتخابات ، افراد شایسته را انتخاب کنند تا همچنان شاهد مجلسی پویا و قدرتمندی باشیم.

همچنین رئیس هیات وزنه برداری گیلان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص حضور در انتخابات، اظهار داشت:  شرکت در انتخابات یک وظیفه است و همه به خصوص

جامعه ورزش باید حضور گسترده در انتخابات داشته باشیم.

اصغر ابراهیمی افزود: با توجه به شرایط حساس منطقه ، همه اقشار مختلف مردم موظفند که این انتخابات را با شکوه تر برگزار کنند و شور و اشتیاق بیشتری در صحنه انتخابات داشته باشند .

وی ، به حضور تاثیرگذار ورزشکاران در انتخابات نیز اشاره و بیان کرد: با توجه به محبوبیت ورزشکاران در جامعه ، این قشر نقش بسزایی می تواند در زمینه های مختلف اجتماعی به خصوص انتخابات داشته باشند .

رئیس هیات تکواندو استان گیلان نیز در مورد شرکت در انتخابات مجلس اظهار داشت : منافع جامعه در این است که همه اقشار حضور حداکثری در انتخابات مجلس داشته باشند تا نمایندگان با رای حداکثری به مجلس ورود کنند.

محسن سترگی افزود: حضور حداکثری مردم موجب تقویت نظام می شود که در این بین ، حضور ورزشکاران نیز تاثیر بسزایی دارد چون مردم توجه ویژه ای به ورزشکاران دارند و این قشر باید در انتخابات نسبت به ادوار گذشته حضور چشمگیرتری داشته باشند.

وی اظهار کرد: جامعه تکواندو استان گیلان نیز همدوش و همگام با سایر اقشار مختلف مردم حضور گسترده ای در انتخابات دارند .

رئیس هیات شطرنج استان گیلان  اظهار داشت: خوشبختانه قشر جوان و ورزشکار در ستادهای انتخاباتی حضور بسیار خوبی داشتند و به طور حتم در انتخابات نیز حضور چشمگیری دارند.

رئیس هیات فوتبال استان گیلان نیز در مورد شرکت در انتخابات مجلس اظهار داشت: با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری ، شرکت در انتخابات یک وظیفه است که باید به آن عمل کرده و با توجه به این امر ، همه باید در انتخابات شرکت کنیم و مکلف هستیم که هر چه با شکوه تر این انتخابات را برگزار و در آن شرکت کنیم.

قربانعلی الماس افزود: ورزشکاران نیز در جامعه نقش مثبت و بسزایی دارند و به خصوص فوتبالیست ها در بین مردم از محبوبیت بسیار بالایی برخوردارند و حضور آنان در انتخابات باعث ایجاد شور و هیجان بیشتری می شود.

وی بیان کرد: از طرف دیگر وقتی مردم می بینند که اسطوره های ورزشی آنان در انتخابات حضور یافته اند ، خود نیز تمایل به شرکت در انتخابات را پیدا می کنند که این امر سبب حضور گسترده جامعه در انتخابات خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز