رضا صابونچی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

بیشترین شانس کسب سهمیه را دو رشته آب‌های آرام و روئینگ دارند/ همه اردوهای تیم ملی به تهران منتقل شده است

۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۰۷:۴۸:۳۱
کد خبر: ۹۶۷۶۶۷
بیشترین شانس کسب سهمیه را دو رشته آب‌های آرام و روئینگ دارند/ همه اردوهای تیم ملی به تهران منتقل شده است
دبیر فدراسیون قایقرانی کشورمان گفت: در دو رشته اسلالوم و بادبانی تا به حال کسب سهمیه نکردیم و حتی مدالی در بازی‌های آسیا نداشتیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ صابونچی، دبیر فدراسیون قایقرانی کشورمان درخصوص وضعیت تیم‌های ملی ایران جهت حضور در مسابقات انتخابی المپیک در گفتگو با خبرنگار برنا بیان کرد: در حال حاضر بیشترین شانس برای کسب سهمیه را در دو رشته آبهای آرام و روئینگ داریم، طی ماه گذشته تیم ملی آبهای آرام آقایان در قشم و خانم‌ها در بندر امام حسن (ع) تمرینات خود را پیگیری می‌کردند و اردوهای تیم ملی روئینگ نیز در تهران برگزار می‌شد. از اول اسفند ماه هم به دلیل این که مسابقات نزدیک است، همه اردوهای ملی به تهران منتقل شده و تا روز اعزام پاروزنان تمرینات خود را در پایتخت دنبال می‌کنند.

وی افزود: ورزشکاران تمام تلاش خود را می‌کنند و از نظر آمادگی، شرایط خوبی دارند. امیدواریم در هر دو رشته آبهای آرام و روئینگ بتوانیم سهمیه‌های خوبی برای کشورمان به دست بیاوریم.

صابونچی اظهار داشت: البته امیدهایی هم در دو رشته بادبانی و اسلالوم داریم، در رشته بادبانی احمد احمدی که در حال حاضر تمرینات خود را در کشور اسپانیا دنبال می‌کند و رکسانا رازقیان را هم در رشته اسلالوم داریم که به جهت پیگیری تمرینات خود به فرانسه اعزام شده است. 

دبیر فدراسیون قایقرانی در پایان گفت: در این مدت دائما با مربی احمدی در ارتباط بودیم و شرایط مطلوبی دارد، چون این رشته امتیازی است، برای کسب سهمیه امید داریم. در این دو رشته تا به حال کسب سهمیه نکردیم و حتی مدالی در بازی‌های آسیا نداشتیم اما ناامید نیستیم چون این دو ورزشکار ما در یک سال گذشته تلاش زیادی کردند و اردوهای مختلفی را با حمایت اسپانسرها و فدراسیون برگزار کردند. امیدواریم بتوانیم برای اولین بار در این دو رشته کسب سهمیه داشته باشیم.

نظر شما
پرونده ویژه