شهرخودرو مشهد-نفت مسجد سلیمان؛

شهرخودرو درپی جبران/ استاد تساوی‌ها به مشهد رسید

۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۲۳:۲۲:۳۳
کد خبر: ۹۶۷۸۲۵
شهرخودرو درپی جبران/ استاد تساوی‌ها به مشهد رسید
تیم‌های فوتبال شهرخودرو مشهد و نفت مسجد سلیمان برابر هم صف‌آرایی می‌کنند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ تیم های فوتبال شهرخودرو مشهد و نفت مسجد سلیمان در هفته بیستم رقابت های لیگ برتر و از ساعت 15:30 امروز در ورزشگاه امام رضا (ع) برابر هم قرار می گیرند.

تیم فوتبال شهرخودرو بعد از تغییر و تحولاتی که روی نیمکت داشت، موفق شد از بازی های پلی آف لیگ قهرمانان آسیا جان سالم به در ببرد اما در دور گروهی برابر تیم های قدرتمند الهلال عربستان و پاختاکور ازبکستان شکست خورد تا با دو باخت در قعر جدول گروهش بایستد.

شهرخودرو با هدایت مجتبی سرآسیابی با 32 امتیاز در رتبه پنجم قرار دارد و تیم های خوزستانی فولاد، صنعت و نفت مسجد سلیمان را پشت سر خود می بیند و کوچکترین لغزشی می تواند جایگاه نماینده مشهد را به مخاطره بیاندازد. ضمن اینکه شهرخودرو نیم نگاهی به جایگاه تیم های بالاتر از خود نیز دارد و به همین منظور و برای رسیدن به این هدف چاره ای ندارد تیم سختکوش نفت را از مقابل بردارد.

نفت مسجد سلیمان با کسب 12 مساوی، استاد تساوی ها در لیگ به شمار می رود و شاگردان مهدی تارتار بارها نشان داده اند که به سختی می بازند و همین مساله می تواند تیم نفت را به کسب امتیاز در مشهد امیدوار نگه دارد. دیدار رفت دو تیم به تساوی انجامید و در جام حذفی هم تیم نفت موفق شد شهرخودرو را در مشهد حذف کند و مسابقه امروز می تواند زیبایی های خاص خودش را داشته باشد.

شهرخودرو مشهد - نفت مسجد سلیمان - ساعت 15:30 - ورزشگاه امام رضا (ع)

داور: کوپال ناظمی

کمک داور اول: مهدی الوندی

کمک داور دوم: محمدجواد مداح

کمک داور اضافی اول: رضا عادل

کمک داور اضافی دوم: سیدعلی اصغر مومنی

داور چهارم: محسن سلطانی

ناظر داوری: محمود رفیعی

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز