ملی‌پوش بوکس ایران و امیدواری برای سهمیه المپیک؛

موسوی: از نظر فنی چیزی از مشت‌زن‌های مطرح دنیا کم نداریم

۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۱۲:۰۵:۳۳
کد خبر: ۹۶۸۴۰۲
موسوی: از نظر فنی چیزی از مشت‌زن‌های مطرح دنیا کم نداریم
ملی‌پوش پرامید تیم بوکس ایران در آستانه اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا گفت: هر هشت بوکسور ایران با روحیه کامل برای کسب سهمیه المپیک توکیو به اردن خواهند رفت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، شاهین موسوی در گفتگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان گفت:  بعد از دو روز استراحت مجددا از امروز تمرینات پرفشار خود را برای مسابقات قهرمانی آسیا و کسب سهمیه المپیک توکیو که از 10 اسفند در اردن برگزار خواهد شد آغاز کردیم. 

ملی پوش بوکس ادامه داد: امکانات و شربط اردو نسبت به گذشته خیلی بهتر شده و کارهای خوبی انجام شده است. بچه ها با روحیه و انگیزه زیادی تمرین می کنند و هر هشت نفرمان با امیدواری کسب سهمیه به این مسابقات خواهیم رفت. 

او درخصوص رقبای خود در وزن 75 کیلوگرم در این مسابقات گفت: دیروز متوجه شدم بوکسور ازبکستان که نقره المپیک را در کارنامه دارد از 81 کیلو به این وزن آمده و حریف قزاق هم که عنوان دار جهانی است اما صددرصد به کسب سهمیه المپیک توکیو در این بازی ها امیدوارم و با حداکثر آمادگی به اردن می روم. 

موسوی که در مسابقات جهانی به جمع هشت نفر پایانی رسید و در یک قدمی مدال متوقف شد افزود: هرچند که اگر کسی در اردن سهمیه نگیرد در مسابقات جهانی فرانسه هم فرصت مجدد دارد اما همه بچه ها با جنگندگی مضاعف تصمیم دارند در همین مرحله کار را تمام کنند تا در آستانه سال نو یک عیدی خوب به مردم بدهیم. 

او در پایان گفت: از نظر فنی هیچ چیز از بوکسورهای مطرح دنیا مثل قزاقستان و ازبکستان کم نداریم  فقط آنها تورنمنت های خیلی بیشتری را تجربه می کنند و بیشتر در شرایط مسابقه قرار می گیرند. هزینه و تدارکاتشان بسیار زیاد است و البته که در بحث داوری و سایر موارد لابی های قوی دارند. با این حال در اکثر بازی ها اختلاف ما با آنها بیش از یکی دو مشت نیست.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز