در آیین تکریم از علی‌نژاد و معارفه سرپرست ووشو بیان‌ شد؛

احمدی: آرامش و موفقیت ووشو نشانگر مدیریت خوب در این فدراسیون است/ علی‌نژاد برای موفقیت و منافع این رشته تلاش کرد

۱۳۹۸/۱۲/۰۴ - ۱۹:۰۷:۲۳
کد خبر: ۹۶۸۶۷۵
احمدی: آرامش و موفقیت ووشو نشانگر مدیریت خوب در این فدراسیون است/ علی‌نژاد برای موفقیت و منافع این رشته تلاش کرد
مراسم تودیع مهدی علی‌نژاد، رییس پیشین فدراسیون ووشو و معارفه علیرضا خسروی سرپرست فدراسیون ووشو عصر امروز در آکادمی ووشو برگزار شد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، در این مراسم احمدی با موفق خواندن عملکرد دکتر علی نژاد، بیان کرد که نیازی به توضیح  درباره عملکرد وی در فدراسیون نیست، چراکه بازدهی، آرامش، موفقیت و اتحاد خانواده نشانگر برنامه ریزی و مدیریت خوب در این فدراسیون است.

در ادامه  دکترعلی نژاد به عملکرد فدراسیون در این ۱۳ سال  گذشته پرداخت و گفت: فکر میکنم یک بررسی لازم است تا ببینیم چگونه ووشو از ۲ اتاق کوچک در خیابان ورزنده صاحب آکادمی و در نهایت قهرمان مطلق جهان شد.

او با اشاره به عناوینی که ووشو ایران در میادین بین المللی کسب کرده، افزود: برای کسب  قهرمانی ها در رویدادهای مهم ، تلاش های بسیار کردیم  و خون جگرهای بسیار  خوردیم.

علی نژاد  که هم اکنون عنوان معاون توسعه ورزشی قهرمانیو حرفه ای در وزارت ورزش و جوانان  را برعهده دارد خاطر نشان ساخت:  یک گروه بزرگ برای منافع ووشو تلاش کرد،رفتن از ووشو که مثل فرزندم است خیلی دشوار است.

وی افزود : ووشو برای من شغل نبود ، بلکه عشق من بود و واقعیت این است که  جدا شدن از این عشق بسیار سخت است .

دکتر علی نژاد بیان کرد :همواره منافع ووشو را بر منافع خودم ترجیح دادم و هم اکنون با وجدانی آزاد از این خانواده جدا می شوم.

او تاکید کرد که  از ووشو جدا نمی شود  ودر  مسئولیتهای  جهانی و آسیایی  برای اعتلای این رشته تلاش خواهد کرد.

معاون توسعه  ورزش قهرمانی کشورمآن ادامه داد: آینده این ورزش برای من مهم است و برای موفقیت آن در هر شرایطی  می‌کوشم.

وی اظهار کرد: از خانواده ووشو می‌خواهم هم‌چنان متحد بوده و این رشته را در مسیر موفقیت نگه دارند.

سپس علیرضا خسروی گفت: زمانی آرزو می کردیم ووشو فدراسیون شود و هم اکنون یکی  از  رشته های پر افتخارکشور است.

او تاکید کرد : به واقعیت تبدیل شدن رویاهای مان در رشته ووشو  را مدیون مدیریت علی‌نژاد هستیم.

سرپرست فدراسیون ووشو  برگزاری یک انتخابات سالم ،برای معرفی رئیس برای این فدراسیون را از اهم برنامه ها عنوان کرد و افزود : باید فضای مناسب در این خصوص مهیا شود.

خسروی با قدردانی از حاضرین در جلسه  اظهار امیدواری کرد بتواند در ماموریتی که به او محول شده ،موفق و  سربلند بیرون بیاید.

در مراسم امروز، دکتر عبدالحمید احمدی،  محمدشروین اسبقیان،  ایرج رحمانی،  دادگر رئیس فدراسیون تیراندازی، یوسف بهتری رئیس فدراسیون رزمی و جمع کثیری از مسوولان، قهرمانان و مربیان ووشو حضور داشتند.

گفتنی است علی نژاد  ۱۳ سال ریاست فدراسیون ووشو را عهده دار بود پس از انتصاب به‌عنوان معاون قهرمانی وزارت ورزش از ریاست فدراسیون استعفا داد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز