با حضور مشاور وزیر ورزش و جوانان صورت گرفت؛

برگزاری جلسات مشترک با هدف تسهیل در امور ایثارگران

۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۸:۲۹:۵۴
کد خبر: ۹۷۰۱۹۳
برگزاری جلسات مشترک با هدف تسهیل در امور ایثارگران
راهکارهای همکاری های دو جانبه در جلسات مشترک مشاوران قوه قضاییه و شهرداری تهران با سردار قاسمی مشاور وزیر ورزش در امور ایثارگران در دیدار مشاوران قوه قضاییه و شهرداری تهران با سردار قاسمی مشاور وزیر ورزش در امور ایثارگران راهکارهای همکاری های مشترک مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، حسین داوودی مشاور رییس قوه قضاییه در امور ایثارگران، در نشستی مشترک با سردار قاسمی، مشاور وزیر، در محل وزارت ورزش و جوانان به بحث پرداختند.

در این جلسه که با هدف تسهیل در امور ایثارگران برگزار شد،طرفین ضمن تبیین ساختار و نحوه فعالیت در دستگاه مجموعه شان راهکارهای همکاری دو جانبه را در این جلسه بررسی کردند در این دیدار مشاور رییس قوه قضاییه ضمن قدردانی از تلاش های صورت گرفته در حوزه ایثارگران وزارت ورزش و جوانان گفت: با دستور مستقیم حضرت آیت الله رئیسی، کارگروهی جهت پیگیری حقوق این عزیزان راه اندازی شده است. پیش از این نیز سردار قاسمی، مشاور وزیر، به همراه کارشناسان دفتر امور ایثارگران در نشستی مشترک با مشاور شهردار تهران در امور ایثارگران دیدار و راهکارهای همکاری های مشترک را بررسی کردند.

در این دیدار دکتر جلالی، ضمن نامبردن از سردار قاسمی به عنوان پیشکسوت در شورای مشاورین وزرا از زحمات این یادگار مقاومت و دفاع مقدس تقدیر کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز