سهراب انتظاری در گفتگو با خبرگزاری برنا:

پرسپولیس با داشته‌هایش باید بهترین عملکرد را نشان دهد/ بازیکنان شهرخودرو انگیزه مضاعفی دارند

۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۰۶:۴۱:۲۱
کد خبر: ۹۷۰۲۳۴
پرسپولیس با داشته‌هایش باید بهترین عملکرد را نشان دهد/ بازیکنان شهرخودرو انگیزه مضاعفی دارند
بازیکن اسبق تیم پرسپولیس گفت: همه هواداران بر این موضوع تاکید دارند که باید پرسپولیس با داشته‌های فعلی بازی‌های روان‌تر و زیباتری انجام دهد و البته بحث نتیجه نیز مطرح است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ سهراب انتظاری، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس، درباره دیدار امروز این تیم مقابل شهرخودرو به خبرنگار برنا گفت: در چارچوب مسائل فنی باید به این نکته اشاره کنیم که بعد از آمدن گل‌محمدی به پرسپولیس و با توجه به شناخت او از بازیکنان تغییراتی صورت گرفت. پس از بازی الشارجه زمان خوبی برای برطرف کردن برخی موارد فنی داشت و امروز منتظر انجام یک بازی بهتر و روان‌تر از پرسپولیس هستیم.

مهاجم اسبق پرسپولیس اظهار داشت: همه هواداران بر این موضوع تاکید دارند که باید پرسپولیس با داشته‌های فعلی بازی‌های روان‌تر و زیباتری  انجام دهد و البته بحث نتیجه نیز مطرح است.

انتظاری با اشاره به برد شهرخودرو مقابل نفت مسجدسلیمان تصریح کرد: کادرفنی شهرخودرو و بازیکنان تیم علاوه بر اینکه مقابل پرسپولیس انگیزه زیادی دارند، انگیزه مضاعفی برای بازی مقابل سرمربی سابق خود دارند و فکر می‌کنم این دیدار بازی جذابی شود. نباید فراموش کنیم که بحث حضور تماشاگران نکته بسیار مهمی است و میزان زیادی از هیجان و زیبایی آن منوط به حضور هوادران است. به هرحال ما  پرسپولیس هستیم و در روزهای سخت عملکرد خوبی داشتیم. امیدوارم تیم امروز با پیروزی صدرنشینی خود را تثبیت کند و با تمرکز به فکر دیدارهای آینده باشد.

نظر شما
پرونده ویژه