سعید مراغه‌چیان در گفتگو با خبرگزاری برنا:

بازی مقابل تیم‌های پایین جدول سخت‌تر است/ مطهری توانسته خودش را با استقلال هماهنگ کند

۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۰۷:۲۳:۴۱
کد خبر: ۹۷۰۲۳۸
بازی مقابل تیم‌های پایین جدول سخت‌تر است/ مطهری توانسته خودش را با استقلال هماهنگ کند
پیشکسوت استقلال گفت: بازیکنان خط دفاعی استقلال باید بازی‌خوانی بهتری داشته باشند و با رعایت همین نکته، استقلال می‌تواند در خط دفاع نیز مانند خط حمله عملکرد بسیار خوبی داشته باشد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ سعید مراغه‌چیان، پیشکسوت باشگاه استقلال، در گفتگو با خبرنگار برنا پیرامون آخرین وضعیت این تیم و بازی امروز مقابل گل‌گهر سیرجان اظهار داشت: خوشبختانه وضعیت استقلال وضعیت مناسبی است. تیم نباید به هیچ عنوان این بازی را دست کم بگیرد و بازی کردن مقابل تیم‌های پایین جدول که برای بقا در لیگ می‌جنگند با سایر تیم‌ها سخت‌تر است و استقلال امروز باید مقابل انگیزه بالای تیم حریف بازی کند.

ستاره اسبق تیم استقلال در بخش دیگری از صحبت‌هایش  با اشاره به غیبت شیخ دیاباته در خط حمله اظهار داشت: خوشبختانه مهدی قائدی و ارسلان مطهری در این بازی حضور دارند. من فکر می‌کنم مطهری توانسته خودش را با تیم به خوبی هماهنگ کند و نکته بسیار مهمی است و معتقدم اگر ارسلان بتواند با همین روند به موفقیت‌های خود در استقلال ادامه دهد  می‌تواند پیراهن تیم ملی را نیز  بپوشد. بزرگ بودن باشگاه هایی مثل استقلال و پرسپولیس در این است که می‌توانند برای یک بازیکن پرتلاش و با استعداد سکوی پرتاب باشند. البته خود بازیکن نیز باید همواره تلاش کند و یک زندگی حرفه ای داشته باشد.

مراغه‌چیان در بخش دیگری از صحبت‌هایش  با اشاره به بازی‌های حساس آینده استقلال عنوان کرد: استقلال باید در سه جام بازی کند و بسیار اهمیت دارد تیم بتواند در خط دفاعی نیز عملکرد بهتری داشته باشد. معتقدم بازیکنان خط دفاعی باید بازی‌خوانی بهتری داشته باشند و با رعایت همین نکته، استقلال می‌تواند در خط دفاع نیز مانند خط حمله شرایط بسیار خوبی داشته باشد.

او در بخش پایانی صحبت‌هایش تاکید کرد: واقعیت این است که استقلال یکی از مدعیان اصلی قهرمانی است. بازیکنان باید به فکر پیروزی باشند و بدانند که می‌توانند به قهرمانی در لیگ دست پیدا کنند به شرط آنکه با تمرکز به دنبال کسب سه امتیاز بازی‌های باقی مانده باشد.

نظر شما
پرونده ویژه