سپیده جعفری در گفتگو با خبرگزاری برنا:

کسب عنوان سومی برای ما حکم قهرمانی را دارد/ هجمه وارد کردن به داوران درست نیست

۱۳۹۸/۱۲/۰۹ - ۰۷:۴۷:۲۷
کد خبر: ۹۷۰۴۷۸
کسب عنوان سومی برای ما حکم قهرمانی را دارد/ هجمه وارد کردن به داوران درست نیست
سرمربی تیم نامی‌نو گفت: ما تیم را برای قهرمانی بسته بودیم اما با همین وضعیت هم کسب عنوان سومی هم برای ما حکم قهرمانی را دارد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سپیده جعفری، سرمربی تیم‌ بسکتبال نامی‌نو اصفهان، درباره کسب عنوان سومی تیمش در رقابت‌های لیگ برتر در گفتگو با خبرنگار برنا اظهار کرد: نامی‌نو یک تیم کاملا جوان و با بازیکنان بومی است که فقط دو بازیکن ملی‌پوش را در اختیار داشت. با این شرایط هر چند ما تیم را برای قهرمانی بسته بودیم اما با همین وضعیت هم کسب عنوان سومی هم برای ما حکم قهرمانی را دارد.

او در مورد کیفیت لیگ امسال توضیح داد: خوشبختانه امسال همه چیز مانند سال‌های گذشته خوب بود. تنها ایراد هم به نظرم فشردگی بیش از حد بازی‌ها بود که کمی کار را برای همه تیم‌ها سخت کرده بود. اما به هر جهت لیگ به پایان رسید امیدوارم برای فصل بعد در این خصوص برنامه ریزی بهتری صورت بگیرد.

جعفری در پایان با اشاره به بخش داوری گفت: در این فصل یکسری هجمه‌ها نسبت به داوری وجود داشت که من اکثر آن حرف‌ها را رد می‌کنم. بعید می‌دانم که یک داور بخواهد از روی عمد خطای بازیکنی را نگیرد آن‌هم بازیکن تیم‌ملی، در این صورت بی‌شک بیشترین آسیب را خود تیم ‌ملی کشورمان خواهد دید. درست است داوران هم در یکسری موارد ضعف دارند مانند من مربی اما این همه هجمه وارد کردن درست نیست.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز