بچه‌ها واقعاً باغیرت بازی کردند؛

فکری: این برد شیرین را تقدیم به هواداران می‌کنیم

۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۱۸:۰۵:۲۱
کد خبر: ۹۷۰۵۳۲
فکری: این برد شیرین را تقدیم به هواداران می‌کنیم
سرمربی نساجی مازندران گفت: با کمک مجموعه باشگاه و هواداران خوب‌مان که این برد را تقدیم‌شان می‌کنیم، با یکدلی بیشتر بتوانیم بازی‌های بهتری را ارائه دهیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ محمود فکری، سرمربی نساجی مازندران، پس از پیروزی سه بر صفر تیمش مقابل ماشین‌سازی با بیان اینکه بچه‌های ما هم موقعیت‌های خوبی به‌وجود آوردند و هم فرصت آنچنانی به حریف ندادند، اظهار کرد: واقعاً بازی خوبی بود و با توجه به اینکه در اولین بازی که هدایت نساجی به بنده سپرده شده، لازم بود بازی را با امتیاز و بُرد تمام کنیم.

وی افزود: از تک‌تک بچه‌ها که با تمام وجود بازی کردند، تشکر می‌کنم، واقعاً باغیرت بازی کردند، جایگاه تیم نساجی اینجا نیست، جایگاه بالاتری را باید در جدول داشته باشیم، ان‌شاءالله با کمک مجموعه باشگاه و هواداران خوب‌مان که این برد را تقدیم‌شان می‌کنیم، با یکدلی بیشتر بتوانیم بازی‌های بهتری را ارائه دهیم.

سرمربی نساجی مازندران در پاسخ به سؤال خبرنگاری که آیا انتظار به ثمر رساندن سه گل را داشتید؟ تصریح کرد: واقعاً انتظار سه گل را نداشتم اما تیم ما این پتانسیل را دارد و بازیکنان خوبی داریم، بازیکنان باتجربه‌ای که توانایی بسیار خوبی دارند، بازیکنان جوانی هم داریم که خیلی توانمند هستند، ان‌شاءالله با همدلی و هماهنگی که بین‌شان به‌وجود می‌آید، امتیازات لازم را به‌دست بیاوریم.

فکری در پاسخ به سؤال خبرنگاری مبنی بر ناراحتی باشگاه خوشه‌طلایی از جدایی وی از این تیم بیان کرد: تیم خوشه‌طلایی تیم خوبی است، بازیکنان توانمند و بااخلاقی دارد و لذت بردم از اینکه در کنارشان بودم. امیدوارم سال‌های آینده خیلی از این بازیکنان را در لیگ برتر ببینم. تقریباً هماهنگی‌های لازم با باشگاه خوشه‌طلایی شده بود و با مدیریت باشگاه صحبت کرده بودم. از یک هفته قبل پیشنهاد نساجی به من شده بود و آقای پرویزی این اجازه را هم به من داده بود که صحبت‌های بیشتری با باشگاه نساجی داشته باشم اما روزهای آخر جواب تلفن ما را نداد! بعد از اینکه قرارداد بستم، مصاحبه کردند؛ باز هم جا دارد از آقایان پرویزی مدیرعامل و آقای حکیمی مدیر تیم واقعاً تشکر کنم. تیم خوشه‌طلایی اگر کمی خودش را جمع و جور بکند می‌تواند به لیگ برتر صعود کند.

وی در پایان درخصوص ادامه برگزاری لیگ بدون تماشاگر، خاطرنشان کرد: همه جوانب را باید درنظر بگیریم، هم سلامتی بازیکنان و هم سلامتی تماشاگران، اگر شرایط طوری باشد که سلامتی به خطر بیفتد، باید بازی‌ها تعطیل شود، اگر از کروناویروس جلوگیری شود و ادامه پیدا نکند، بستگی به نظر فدراسیون و وزارت بهداشت دارد، ان‌شاءالله تمهیدات بهتری بیندیشند تا به کسی آسیبی نرسد و بازی‌ها ادامه پیدا کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز