مدیر کل ورزش و جوانان همدان خبر داد:

تدابیر کامل درخصوص کنترل ویروس کرونا در سطح اماکن ورزشی استان

۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۰۹:۱۹:۱۰
کد خبر: ۹۷۲۵۵۵
تدابیر کامل درخصوص کنترل ویروس کرونا در سطح اماکن ورزشی استان
مدیر کل ورزش و جوانان همدان گفت: جلسه ستاد پیشگیری و کنترل ویروس کرونا در ورزش استان برگزار و در خصوص ادامه روند تعطیلی و یا آغاز به کار فعالیت اماکن، باشگاه‌ها و هیات‌های ورزشی تصمیمات مقتضی اتخاذ شد و در این جلسه عنوان شد تعطیلی اماکن ورزشی تا بیستم اسفند ماه تمدید شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان  همدان، جهانشیر مدیر کل ورزش و جوانان  همدان، از همراهی و همکاری جامعه ورزش و مردم فهیم استان و به خصوص مدیران اماکن ورزشی و باشگاه‌های فعال بخش خصوصی در همراهی با پویش سراسری پیشگیری از شیوع و کنترل ویروس کرونا در استان نیز صمیمانه قدردانی کرد.

وی خاطر نشان کرد: تیم‌های نظارتی این اداره کل با همکاری مسئولین ورزش و جوانان در شهرستان‌ها به صورت دقیق دستورالعمل‌های صادره در حوزه ورزش را رصد می‌کنند و توصیه‌ها و در برخی موارد اقدامات قانونی در راستای کمک به سلامت جامعه به عمل می‌آورند.

مدیر کل ورزش و جوانان همدان ادامه داد: به منظور حفظ سلامت ورزشکاران، مربیان و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا ویروس، کلیه اماکن ورزشی، باشگاه‌های دولتی، خصوصی و استخرهایی که تحت نظارت اداره کل ورزش و جوانان استان همدان ضد عفونی شد.

جهانشیر بیان کرد: 628 مجموعه ورزشی دولتی و خصوصی تحت نظارت این اداره کل در سطح استان همدان فعالیت دارند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز