علی جباری در گفتگو با خبرگزاری برنا:

فتح‌الله‌زاده انگیزه بالایی برای بهبود وضعیت باشگاه دارد/ باید به بهترین نحو از تعطیلات استفاده کنیم/ بار فنی استقلال بالا است

۱۳۹۸/۱۲/۱۵ - ۲۳:۱۰:۱۲
کد خبر: ۹۷۳۹۰۲
فتح‌الله‌زاده انگیزه بالایی برای بهبود وضعیت باشگاه دارد/ باید به بهترین نحو از تعطیلات استفاده کنیم/ بار فنی استقلال بالا است
پیشکسوت باشگاه استقلال تهران معتقد است فتح الله زاده انگیزه بالایی برای ارتقاء وضعیت فعلی آبی‌پوشان دارد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ علی جباری، پیشکسوت پرآوازه باشگاه استقلال پیرامون آخرین وضعیت آبی پوشان به خبرنگار برنا گفت: حضور علی فتح‌الله‌زاده را باید به فال نیک بگیریم. او علیرغم مشکلات مختلفی که باشگاه در زمینه مالی دارد مانند برخی بدهی‌ها یا پیش خور کردن پول‌ها انرژی مثبتی زیادی دارد. او انگیزه بالایی برای بهبود وضعیت باشگاه دارد و من در جلساتی که با او داشتم این را متوجه شده‌ام. متاسفانه برخی حرف‌هایی را به شکلی اشتباه مطرح می‌کنند.

رئیس کمیته پیشکسوتان استقلال در ادامه تاکید کرد: از همه افرادی که خود را استقلالی می‌دانند و برای ارتقای باشگاه ارزش قائل هستند دعوت می کنم که به فتح الله زاده کمک کنند و مسائل و مشکلات باشگاه را در درون خانواده حل کنند.

ستاره سابق تیم ملی و استقلال در بخش دیگری از صحبت‌هایش با اشاره به تعطیلی رقابت‌های لیگ برتر تصریح کرد: به هرحال وضعیتی پیش آمده که همه باید برای رعایت مسائل بهداشتی و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا تلاش کنیم. در این زمینه نیز تصمیم گرفته شده مسابقات فعلاً به تعویق بیفتد. مسئولان و کادر فنی باشگاه باید به بهترین نحو از تعطیلی به وجود آمده در جهت ارتقاء سطح فنی تیم استفاده کنند و بازیکنان نیز که من آنها را افرادی باهوش می‌دانم باید مراقب سلامت خود باشند و سعی کنند بدنشان افت نداشته باشد.

جباری با اشاره به قدرت بالای استقلال به لحاظ فنی گفت: استقلال مهره‌های بسیار خوبی دارد و  این تیم می‌تواند در ادامه راه موفقیت های خوبی کسب کند. بار فنی استقلال آنقدر بالا است که این تیم می‌تواند فاتح یکی از دو جام داخلی شود، به ویژه جام حذفی که فتح آن برای ستاره‌های استقلال دور از دسترس نیست.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز