مسعود عماری در گفتگو با خبرگزاری برنا:

قرعه‌کشی مسابقات جهانی براساس رنک کشورها منصفانه نیست/ منتظر جواب فیبا هستیم

۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۰۶:۴۳:۱۷
کد خبر: ۹۷۴۱۰۱
قرعه‌کشی مسابقات جهانی براساس رنک کشورها منصفانه نیست/ منتظر جواب فیبا هستیم
دبیر فدراسیون بسکتبال گفت: قرعه‌کشی مسابقات جهانی بر اساس رنک کشورها انجام خواهد شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ مسعود عماری، دبیر فدراسیون بسکتبال درباره اقدامات فدراسیون برای مقابله با ویروس کرونا در گفتگو با خبرنگار برنا اظهار کرد: فدراسیون بسکتبال از همان روزهای نخست اقدامات اولیه را انجام داد. دومین بازی تیم‌ ملی در رقابت‌های انتخابی کاپ آسیا وقتی خبر شیوع این بیماری گسترش پیدا کرد را بدون حضور تماشاگران برگزار کردیم. در ادامه نیز با موافقت باشگاه‌ها به کلی بازی‌های لیگ را لغو کردیم.

او درمورد از دست رفتن شانس تیم‌ نوجوانان برای حضور در مسابقات جهانی توضیح داد: کشور ایران پیش از این در فروردین‌ماه میزبان رقابت‌های قهرمانی آسیا بود، رقابتی که به منزله انتخابی قهرمانی جهان برگزار می‌شد اما این میزبانی به دلیل اتفاقی که چندی پیش در کشور رخ داد با مخالفت خانواده برخی از بازکنان خارجی مواجه شد و خانواده‌ها اجازه ندادند فرزاندشان به ایران سفر کنند. در نهایت میزبانی به لبنان سپرده شد که با شیوع ویروس کرونا به کل مسابقات قهرمانی آسیا لغو شد.

عماری گفت: پس از آن عنوان شد که قرعه کشی مسابقات جهانی بر اساس رنک کشورها انجام خواهد شد. این اتفاق درحالی رخ داده که در دو سال اخیر رده نوجوانان هیچ رویداد بین المللی نداشته است و رنک موجود مربوط به سال‌های پیش است. این قرعه کشی منصفانه نیست و در همین رابطه نامه‌ای را به فیبا ارسال کردیم و منتظر جواب آن هستیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز