امین منوچهری در گفتگو با خبرگزاری برنا:

دوست دارم سر تمرین چلسی و بایرن بروم/ پرسپولیس خودش را از بقیه تیم‌ها جدا کرد/ اسکوچیچ خیلی زود با بازیکنان دوست می‌شود

۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۰۵:۲۲:۵۳
کد خبر: ۹۷۴۷۵۹
دوست دارم سر تمرین چلسی و بایرن بروم/ پرسپولیس خودش را از بقیه تیم‌ها جدا کرد/ اسکوچیچ خیلی زود با بازیکنان دوست می‌شود
مهاجم تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: در این هفته‌های اخیر پرسپولیس خودش را از بقیه جدا کرده ولی تیم‌های استقلال و سپاهان هم شانس قهرمانی در لیگ دارند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ امین منوچهری، مهاجم تیم فوتبال پارس جنوبی جم درباره دیدار دوستانه مقابل نساجی مازندران به خبرنگار برنا گفت: از قبل برنامه‌ریزی کرده بودیم و با توجه به اینکه فکر می‌کردیم، ممکن است بازی هفته بعد لیگ برگزار شود. یک بازی دوستانه داشتیم و سعی کردیم بیشتر مسائل تاکتیکی‌مان را انجام دهیم.

وی درباره شرایط تیمش گفت: تیم ما شرایط خوبی  دارد و روند صعودی خوبی را پشت سر گذاشتیم.  باید تمرینات‌مان را طوری برنامه‌ریزی کنیم که وقتی لیگ شروع می‌شود در شرایط  خوبی باشیم.

بازیکن اسبق استقلال که در نیم فصل به جمع جمی‌ها پیوست، اظهار داشت: من سابقه کار کردن با افاضلی را داشتم و کار کردن با او هم سخت و هم لذت بخش است. افاضلی نکات ریز و نکات فنی زیادی را می‌گوید و باید تمرکز  کامل داشته باشیم که بتوانیم انجامش دهیم ولی طبیعتا روز مسابقه راحتیم اگر بتوانیم سختی در تمرین را تحمل کنیم. من قراردادم یک نیم فصل است و امیدوارم این شرایط و لیگ  امسال تمام شود و شرایط کشور هم خوب‌تر شود.

وی درباره تعویق مسابقات لیگ تصریح کرد: خودمان را باید جای کسانی بگذاریم که تصمیم می‌گیرند. برنامه‌ریزی کردن واقعا سخت است و این لیگ باید ادامه پیدا می کرد.AFC تصمیم گرفت که بازی‌های باشگاه‌های آسیا را لغو کند در کشور ما هم همین تصمیم اتخاذ شد متأسفانه الان همه چیز و همه دنیا تحت‌الشعاع این بیماری است. همه رعایت مسائل بهداشتی را انجام دهند و امیدوارم همه چیز  ختم به خیر شود. 

مهاجم سابق استقلال درباره مدعیان قهرمانی لیگ گفت: در این هفته‌های اخیر پرسپولیس خودش را از بقیه جدا کرده است ولی تیم‌های استقلال و سپاهان هم شانس دارند و فکر می‌کنم لیگ‌ اگر تعطیل نمی‌شد می‌توانست این روزها جذاب تر شود.

منوچهری درخصوص حضور اسکوچیچ روی نیمکت تیم ملی عنوان کرد: به نظر من اسکوچیچ شناخت خوبی از فوتبال ایران دارد. او سال‌ها در فوتبال ایران  بوده. واقعیت این است که ما گزینه خیلی تاپ خارجی نداشتیم که بیاید. رقیب اسکوچیچ، گواردیولا نبوده که بگوییم چرا ایشان انتخاب شد. اسکوچیچ مربی خیلی خوبی بوده و تا الان ثابت کرده در فوتبال ایران توانسته با تیم‌های دیگر خوب نتیجه بگیرد و با تیم‌هایی که بازی می‌کند بازیکنان آن تیم خیلی دوستش می‌شود. یعنی سبک مربی‌گری‌اش طوری است که پای بازیکنانش می‌ایستد و بازیکنان عاشق او هستند و برایش بازی می‌کنند و امیدوارم این اتفاق در تیم ملی هم بیفتد. بازیکنان تیم ملی‌مان همه بازیکنان بزرگی هستند و امیدوارم بتوانند رابطه خوبی با اسکوچیچ برقرار کنند و تیم ما هم به جام جهانی برود.

بازیکن سابق سپاهان در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا دوست دارد در پایان فوتبالش مربی شود، تصریح کرد: طبیعتا با توجه به سال‌هایی که در فوتبال بودم خیلی علاقه دارم. من خیلی موشکافانه با هر مربی که کار کردم هم نت برداری کردم ولی بیشتر تمرکزم روی فوتبال بوده و دوست داشتم فوتبال را با عشق و لذت انجام بدهم. طبیعتا کلاس‌هایی رفتم ولی اگر بخواهم شروع کنم می‌خواهم خیلی قوی شروع کنم و یک سال زمان بگذارم و خارج از ایران کلاس‌های حرفه‌ای بروم و سر تمرین بایرن مونیخ و چلسی حضور یابم.

منوچهری در پایان خاطرنشان کرد: دعا می‌کنم انشاالله برای هیچ‌کس مشکلی پیش نیاید و همه با رعایت کردن و انرژی خوب دادن به یکدیگر بتوانیم این بحران را پشت سر بگذاریم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز