محمدرضا مهدوی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

کرونا سفر تیم ملی نوجوانان به لهستان را لغو کرد/ همه اقشار مردم باید تهدید این ویروس را جدی بگیرند/ صحبت درباره قهرمان لیگ زود است

۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۲۳:۵۶:۵۳
کد خبر: ۹۷۵۶۱۰
مربی تیم فوتبال نوجوانان گفت: قرار بود در یک تورنمنت چهارجانبه در کشور لهستان شرکت کنیم که متاسفانه به دلیل کرونا ویروس نتوانستیم به این رقابت‌ها اعزام شویم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ محمدرضا مهدوی، مربی تیم ملی فوتبال نوجوانان پیرامون آخرین وضعیت این تیم به خبرنگار برنا گفت: در حال حاضر به دلیل شیوع ویروس کرونا و برای حفظ سلامتی بازیکنان و کادر فنی اردوهای خود را به تعویق انداختیم.

وی افزود: البته قرار بود در یک تورنمنت چهارجانبه در کشور لهستان شرکت کنیم که متاسفانه به دلیل کرونا ویروس نتوانستیم به رقابت ها اعزام شویم. این مسابقات قرار است شهریور سال آینده برگزار شود. هیچ خبری هم درباره تعویق این رقابت‌ها مطرح نشده و امیدواریم نشود. با مشخص شدن زمان آغاز فعالیت‌ها از سوی مقامات بهداشتی ما نیز اردوهای خود را از سر می‌گیریم.

بازیکن سابق پرسپولیس، سپاهان و تیم ملی درباره مدعیان قهرمانی در لیگ برتر گفت: 9 هفته هنوز تا پایان لیگ باقی مانده و یک تیم می‌تواند 27 امتیاز کسب کند و نمی‌دانم چرا برخی به این راحتی در مورد قهرمانی صحبت می‌کنند. به نظرم هنوز تیم‌های دیگر از جمله سپاهان و استقلال شانس قهرمانی دارند و باید دید در ادامه رقابت‌ها چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

ملی‌پوش سابق در بخش پایانی صحبت‌هایش با اشاره به این باور غلط که برخی فکر می‌کنند کرونا سراغ افراد تنومند و جوان نمی‌آید، تاکید کرد: از همه مردم خواهش می‌کنم با رعایت خود قرنطینه‌گی و رعایت هرچه بیشتر اقدامات بهداشتی که مسئولان مدنظر دارند به خودشان و کشور کمک کنند تا زودتر بتوانیم از این برهه احساس عبور کنیم. کرونا می‌تواند سراغ هر فردی بیاید و این باور غلط که ورزشکاران یا افراد با توانایی‌های بالای فیزیکی از این ویروس در امان هستند کاملا اشتباه است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز