سیدداوود سیدعباسی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

شکست کرونا نیاز به همدلی دارد/ تعویق مسابقات برنامه همه تیم‌ها را بهم ریخت

۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۰۵:۱۶:۴۷
کد خبر: ۹۷۶۱۵۴
شکست کرونا نیاز به همدلی دارد/ تعویق مسابقات برنامه همه تیم‌ها را بهم ریخت
مربی تیم شهرخودرو گفت: تعویق مسابقات لیگ باعث شد برنامه همه تیم‌ها دچار تغییر شود، البته ما برنامه جدیدی برای تمرینات خواهیم داشت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ سیدداوود سیدعباسی، مربی تیم فوتبال شهرخودرو درباره آغاز تمرینات این تیم  به خبرنگار برنا گفت: متاسفانه در حال حاضر یک مشکل و معضل بین‌المللی به نام کرونا ویروس در در کشور ما و بسیاری از کشورهای دنیا شیوع پیدا کرده و هیچ چیز مهم تر از سلامت جامعه نیست. به نظر من اتفاق بسیار خوبی بود که در جهت سلامتی جامعه فوتبال مسابقات به تعویق افتاد.

وی در ادامه افزود: تعویق مسابقات لیگ باعث شد برنامه همه تیم‌ها دچار تغییر شود، البته ما برنامه جدیدی برای تمرینات خواهیم داشت و در این باره منتظر تصمیم سرآسیابی به عنوان مسئول کادر فنی هستیم. انشالله با آغاز تمرینات تمام تلاش خود را برای آمادگی تیم و حضور پرقدرت در ادامه رقابت ها خواهیم کرد.

ستاره سابق تیم استقلال در بخش دیگری از صحبت‌هایش با اشاره به حضور چند بازیکن مصدوم و محروم در شهرخودرو اظهار داشت: بازیکنان مصدوم به بازی‌های بعد خواهند رسید و من امیدوارم مسئولان فدراسیون و کمیته انضباطی با توجه به اینکه ما یکی از نمایندگان ایران در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا هستیم و همچنین در حال حاضر به عنوان یکی از تیم‌های بالای جدول با سایر تیم‌ها رقابت می‌کنیم مشکل بازیکنان ما را حل کنند.

سیدعباسی پیرامون تعویق مسابقات تیم ملی در مرحله مقدماتی جام جهانی عنوان کرد: شرایط به وجود آمده توسط بیماری کرونا، شرایط خاص، ویژه و غیرعادی است. نکته مهم این است که همه ما با همدلی و رعایت موارد بهداشتی در جهت جلوگیری از شیوع این بیماری گام برداریم درست مانند زمانی که برای پیروزی و برد تیم ملی هم دل هستیم. درخصوص تیم ملی نیز معتقدم این تعویق می‌تواند شرایط را برای برنامه‌ریزی بهتر و دقیق در کادر فنی مهیا کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز