مهدی علینژاد:

امیدوارم با همکاری سازمان خصوصی واگذاری دو باشگاه پرسپولیس و استقلال صورت گیرد/ ادعای انصاری‌فرد را قبول ندارم

۱۳۹۸/۱۲/۲۳ - ۱۲:۳۳:۳۶
کد خبر: ۹۷۷۱۹۷
امیدوارم با همکاری سازمان خصوصی واگذاری دو باشگاه پرسپولیس و استقلال صورت گیرد/ ادعای انصاری‌فرد را قبول ندارم
معاون توسعه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی گفت: امیدوارم با همکاری سازمان خصوصی خیلی زود واگذاری دو باشگاه پرسپولیس و استقلال سال آینده صورت گیرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مهدی علینژاد معاون توسعه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی با حضور در برنامه ورزش و مردم شبکه اول سیما بیان کرد: در صورت برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال هیچ بازنشسته‌ای نمی‌توانست در آن شرکت کند. نهاد ناظر بر اجرای قوانین عمومی کشور سازمان بازرسی و به عنوان بخشی از قوه قضاییه است. ورود فیفا به موضوع اساسنامه فدراسیون فوتبال را به فال نیک می‌گیریم و امیدوارم اتفاق خوبی بیفتد.

وی در پاسخ به این پرسش که اگر اساسنامه فعلی مورد تایید فیفا نیست تکلیف منتخبان فعلی چیست و چگونه باید آن را تفسیر کرد، گفت: برای حل مشکل اساسنامه فوتبال نیاز به همکاری ملی و داخلی داریم در وزارت ورزش و جوانان تابع قواعد بین المللی هستیم  در عین حال حافظ حقوق ورزش و منافع و مصالح ملی هستیم.

معاونت قهرمانی وزارت ورزش و جوانان درباره واگذاری استقلال و پرسپولیس عنوان کرد: خوشبختانه مجامع دو باشگاه تشکیل شد و گزارش‌های حسابرسی مورد تایید قرار گرفت. امیدوارم با همکاری سازمان خصوصی خیلی زود واگذاری دو باشگاه پرسپولیس و استقلال سال آینده صورت گیرد.

علینژاد اظهار داشت: ادعای انصاری‌فرد مبنی بر دخالت وزارتخانه در امور پرسپولیس را قبول ندارم و آن چه اتفاق افتاده، نظر و تصمیم هیات مدیره پرسپولیس بوده است بزرگی استقلال و پرسپولیس به افراد نیست همه مدتی خدمتگزار هستند و بایستی پاسخگوی اعمال و تصمیمات خود باشند. باشگاه پرسپولیس به سرعت با انتخاب سرپرست مدیر عاملی برنامه‌های خود را ادامه می‌دهد. به هیچ عنوان در امور پرسپولیس یا استقلال دخالتی نداریم و در انتخاب‌های خود مستقل هستند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز