شاهین موسوی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

هیچ ورزشکاری برای تفریح به المپیک نمی‌رود/ برگزاری مسابقات جهانی فرانسه در هاله‌ای از ابهام قرار دارد

۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۰۹:۴۷:۱۴
کد خبر: ۹۷۸۱۵۲
هیچ ورزشکاری برای تفریح به المپیک نمی‌رود/ برگزاری مسابقات جهانی فرانسه در هاله‌ای از ابهام قرار دارد
بوکسور تیم‌ ملی ایران گفت: مسابقات جهانی قرار بود اردیبهشت ماه به میزبانی فرانسه برگزار شود که به دلیل کرونا هنوز زمان این رقابت‌ها قطعی نیست.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ شاهین موسوی، بوکسور تیم‌ ملی ایران، در مورد سطح کیفی رقابت‌های انتخابی المپیک 2020 به میزبانی اردن در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: سطح مسابقات از نظر فنی بسیار بالا بود در این دوره افرادی حضور داشتند که کاملا برای ما ناشناخته بودند و حتی بوکسورهایی که چند سالی بود در بوکس حرفه‌ای فعالیت داشتند با یک کامبک دوباره برای حضور در المپیک در این مسابقات حاضر شدند. با این حال عملکرد خوبی از خودمان به نمایش گذاشتیم و موفق شدیم در دو وزن کسب سهمیه کنیم.

او با اشاره به ناداوری‌های صورت گرفته برای ایران توضیح داد: در مجموع اگر بخواهم در خصوص داوری صحبت کنم باید بگویم که نسبت به دوره‌های گذشته بهتر بود اما بازهم ناداوریهایی بود که متاسفانه شامل حال تیم ایران هم شد.

موسوی در مورد حضور در مسابقات جهانی گفت: مسابقات جهانی قرار بود اردیبهشت ماه به میزبانی فرانسه برگزار شود که به دلیل کرونا هنوز زمان این رقابت ها قطعی نیست اما در صورت برگزار شدن هر چند که کسب سهمیه کردیم و نیازی به حضورم نیست و برای شناخت بیشتر رقبا و کسب تجربه قطعا در این مسابقات هم مبارزه خواهم کرد.

عضو تیم‌ ملی بوکس در پایان در مورد نتیجه احتمالی در المپیک 2020 گفت: المپیک شرایطش با همه مسابقات متفاوت است و قطعا هیچ ورزشکاری برای تفریح به این میدان بزرگ نمی‌رود. من هم تلاش خواهم کرد در این فرصت با تمرینات بیشتر با آمادگی کامل در این رویداد مهم حاضر شوم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز