مرتضی فنونی‌زاده در گفتگو با خبرگزاری برنا:

آنهایی که دم از حقوق بشر می‌زنند در بدترین شرایط تحریم‌های ظالمانه را اعمال می‌کنند/ هواداران برای آغاز مسابقات در خانه بمانند

۱۳۹۸/۱۲/۲۸ - ۰۰:۱۱:۱۱
کد خبر: ۹۷۹۱۰۱
آنهایی که دم از حقوق بشر می‌زنند در بدترین شرایط تحریم‌های ظالمانه را اعمال می‌کنند/ هواداران برای آغاز مسابقات در خانه بمانند
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: آنهایی که دم از حقوق بشر می‌زنند در بدترین شرایط نیز حاضر نیستند، داروی برخی بیماران خاص را به کشورمان ارسال کنند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ مرتضی فنونی زاده، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس پیرامون آخرین وضعیت برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال به خبرنگار برنا گفت: با توجه به آن مطالبی که بنده شنیده‌ام، گویا امکان برگزاری مسابقات در دهه سوم فروردین و نیمه اول اردیبهشت سال آینده امکان پذیر است. اگر مسابقات به صورت نرمال و هر سه روز یکبار برگزار شود تنها یک ماه برای انجام آن ها کافی است. امیدوارم برخی که در این چند روزه هرچه گفتند و پشت سر هم اروپا را به عنوان مرجعی برای تصمیم گیری فوتبال کشور می دانستند، ببینند که اتحادیه فوتبال اروپا اعلام کرد؛ مسابقات بعد از مهیا شدن شرایط  شیوع کرونا برگزار خواهد شد و حتی تاریخ پایان تیر را برای پایان مسابقات لیگ های معتبر اعلام کردند.

مدافع پیشین تیم ملی با اشاره به بحث شیوع کرونا ویروس تصریح کرد: باید بیشتر به فکر یکدیگر باشیم. هوداران فوتبال اگر می‌خواهند زودتر مسابقات آغاز شود، در چند روز آینده سفر رفتن و حتی بیرون رفتن را برای خود ممنوع کنند. ما امسال دید و بازدید عید نداریم همانگونه که بنده شنیدم با رعایت نکات بهداشتی، مردم خیلی زود بر کرونا پیروز می شوند و دوباره شاهد آغاز مسابقات لیگ خواهیم بود.

کارشناس فوتبال در بخش دیگری از صحبت‌هایش با اشاره به وضعیت پرسپولیس در جدول تاکید کرد: پرسپولیس تیمی است که با 10 امتیاز اختلاف 9 هفته مانده به پایان مسابقات مقتدرانه صدرنشین  لیگ است. حق خوری این است که تیم قهرمان نشود. بی تردید پرسپولیس می تواند 5 هفته مانده به پایان لیگ جام قهرمانی را بالای سرخود ببرد. تیم با حضور یحیی گل محمدی و بازیکنان با کیفیتش شرایط خیلی خوبی دارد و با این بازیکنان می تواند علاوه بر لیگ، قهرمان جام حذفی نیز شود.

فنونی زاده با اشاره به بحث تحریم های ظالمانه عنوان داشت: ببینید آنهایی که دم از حقوق بشر می زنند در بدترین شرایط حاضر نیستند، داروی برخی بیماران خاص را به کشورمان ارسال کنند. این کشورها اعتقادی به نودوستی و بشردوستی ندارند و اگر داشتند عملکرد آنها چیز دیگری بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز