نوروزنامه۹۹/ محمدرضا مهدوی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

نوروز یادآور خاطرات خوش است/ سپاهان و استقلال به اندازه پرسپولیس شانس قهرمانی دارند/ آرزویم نابودی کرونا در سراسر جهان است

۱۳۹۹/۰۱/۰۵ - ۱۲:۱۲:۱۷
کد خبر: ۹۸۰۶۴۷
نوروز یادآور خاطرات خوش است/ سپاهان و استقلال به اندازه پرسپولیس شانس قهرمانی دارند/ آرزویم نابودی کرونا در سراسر جهان است
مدافع سابق سرخابی‌ها گفت: نمی‌دانم چرا برخی به این راحتی درمورد قهرمانی پرسپولیس صحبت می‌کنند و به نظرم هنوز تیم‌های دیگر از جمله سپاهان و استقلال شانس قهرمانی دارند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ محمدرضا مهدوی، ستاره سابق فوتبال که سابقه حضور در باشگاه‌های استقلال، پرسپولیس، سپاهان و شارلوا بلژیک را در کارنامه کاری خود دارد و در حال حاضر نیز در سمت مربی تیم نوجوانان مشغول به فعالیت است گفتگوی عیدانه با خبرنگار برنا انجام داده که در زیر می‌خوانید:

*سال تحویل کجا بودید؟

در منزل کنار خانواده.

*بهترین خاطره نوروزی شما چیست؟

در این سالها که از خداوند عمر گرفته‌ام همه نوروزها خاطرات خوبی داشته‌ام. اما متاسفانه مخاطراتی در این 2 سال گذشته برای مردم کشور به وجود آمده است که دلم نمی‌آید آن را بازگو کنم. به نظر من اگر خوش یاد نکنیم ابراز همدردی می کنم با ایرانیانی که درگیر مشکل سیل هستند و آنهایی که عزیزی را در اثر ابتلا به این ویروس کرونای لعنتی از دست دادند.

*اگر در سال آینده بگویند یک معضل اجتماعی را می‌توانید حذف کنید، چه کاری انجام می‌دهید؟

به نظر من اولین مشکل و معضل اجتماعی ما بیکاری است. متاسفانه بیکاری و شرایط سخت زندگی گریبان بسیاری را گرفته است و انشاالله در سال99  از بین برود.

*آرزوی شما در سال جاری چیست؟

 همیشه آرزو می کنم که تمام عزیزانم و تمام هموطنان‌مان در سلامت کامل به سر ببرند و رفاه خوبی داشته و در نهایت فرهنگ زندگی کنند و از بودن کنار هم  لذت ببرند. آرزویم نابودی کرونا در سراسر جهان است.

*از تیم ملی نوجوانان چه خبر، 99 سال مهمی برای شما به شمار می‌رود؟

در حال حاضر به دلیل شیوع ویروس کرونا و برای حفظ سلامتی بازیکنان و کادر فنی اردوهای خود را به تعویق انداختیم. البته قرار بود در یک تورنمنت چهارجانبه در کشور لهستان شرکت کنیم که متاسفانه به دلیل کرونا ویروس نتوانستیم به رقابت‌ها اعزام شویم. این مسابقات قرار است شهریور سال آینده برگزار شود. هیچ خبری هم درباره تعویق این رقابت‌ها مطرح نشده و امیدواریم نشود. با مشخص شدن زمان آغاز فعالیت‌ها از سوی مقامات بهداشتی ما نیز اردوهای خود را از سر می‌گیریم.

*شما در سه تیم استقلال، پرسپولیس و سپاهان حضور داشتید، عملکرد این سه تیم را در سال گذشته چطور دیدید؟

در اوایل سال 98 هر سه تیم تغییراتی داشتند اما توانستند به راه خود ادامه دهند.  سپاهان تقریباً ثبات خود را حفظ کرده و امیر قلعه نویی توانست تیم خوبی را فراهم کند. متاسفانه استقلال و پرسپولیس تغییراتی هم به لحاظ فنی  و مدیریتی داشتند که اتفاقات بعدی آن نیز مشکلاتی را فراهم آورد اما معتقدم می توانند در سال 99 شرایط خوبی داشته باشند. البته دوست دارم شرایط تیم های استقلال، پرسپولیس،  سپاهان،  تراکتور و فولاد که هواداران زیادی دارند،  همیشه خوب باشد.

*با برگزاری 9 هفته پایانی لیگ فکر می‌کنید کدام تیم قهرمان خواهد شد؟

9 هفته هنوز تا پایان لیگ باقی مانده و یک تیم می‌تواند 27 امتیاز کسب کند و نمی‌دانم چرا برخی به این راحتی در مورد قهرمانی پرسپولیس صحبت می‌کنند. به نظرم هنوز تیم‌های دیگر از جمله سپاهان و استقلال شانس قهرمانی دارند و باید دید در ادامه رقابت‌ها چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

*در پایان اگر صحبت خاصی دارید بفرمایید؟

دوست دارم، مردم همیشه مستحکم باشند و در سال 99 آرزو می کنم همه مردم جهان به ویژه ایرانیان هرچه سریعتر با رفتن ویروس کرونا، سلامتی خودشان را داشته باشند. از خداوند متعال سلامتی همه مردم  را می خواهم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز