محمد نوری در گفتگو با خبرگزاری برنا:

سعادتمند دیدگاه مثبتی به استقلال دارد/ می‌توان به روزهای آینده امیدوار بود/ نباید ساز ناسازگاری بزنیم

۱۳۹۹/۰۱/۱۱ - ۱۳:۰۶:۰۹
کد خبر: ۹۸۲۷۱۳
سعادتمند دیدگاه مثبتی به استقلال دارد/ می‌توان به روزهای آینده امیدوار بود/ نباید ساز ناسازگاری بزنیم
پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: کسانی که استقلال را دوست دارند، باید کمک کنند، فرقی ندارد چه فردی در راس قرار گرفته باشد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، محمد نوری پیشکسوت باشگاه استقلال درخصوص انتخاب احمد سعادتمند به عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال طی گفتگو با خبرنگار برنا بیان کرد: دو هفته پیش از این که احمد سعادتمند استعفا دهد، در کمیته پیشکسوتان حضور پیدا کرد. به نظر من دیدگاه مثبتی داشت و با صحبت‌هایی که در این کمیته داشتیم، سعادتمند ایده و نظرهای خیلی خوبی داشت. وضعیت استقلال در حال حاضر خوب نیست، انشاالله سعادتمند بتواند کمک کند.

وی افزود: فکر می‌کنم احمد سعادتمند بتواند با این شرایط به استقلال کمک کند، اما باید به او کمک شود. در این چند روزی که سعادتمند انتخاب شده است، باتوجه به حاشیه‌هایی که به وجود آمده، خیلی‌ها ساز ناسازگاری زدند.

نوری اظهار داشت: من فکر می‌کنم کسانی که استقلال را دوست دارند، باید کمک کنند، فرقی ندارد چه فردی در راس قرار گرفته باشد. نباید گروهبندی‌ای وجود داشته باشد تا اشخاص بخواهند بگویند اگر فلان کس باشد، من نیستم. من فکر می‌کنم سربلندی استقلال خیلی مهم است و همه هوادارن و پیشکسوتان نیز باید کمک کنند.

پیشکسوت باشگاه استقلال در پایان گفت: سعادتمند هم باید شروع به کار کند و ابتدا توانایی‌های خود را نشان دهد، پس از آن راجب سعادتمند اظهار نظر شود. باید همه دست به دست هم دهند تا به استقلال کمک شود، فرد برای ما مهم نیست. در حال حاضر کسی می‌تواند به استقلال کمک کند که از نظر مالی باشگاه را نجات دهد، چون مسائل مالی استقلال واقعا زیاد است. در جلسه آخری که با فتح‌الله‌زاده داشتیم، او بسیار گرفتار بدهکاری‌های باشگاه بود. ما، وزارت ورزش و کسانی که می‌توانند کمک کنند، باید دست به دست هم دهند تا این مسائل بدهکاری را انشاالله حل کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز