روزهای سخت تمام می‌شود؛

کامگارپور: با در خانه ماندن می‌توان این دشمن نامرئی را شکست داد 

۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۱۴:۴۶:۴۸
کد خبر: ۹۸۳۰۹۵
کامگارپور: با در خانه ماندن می‌توان این دشمن نامرئی را شکست داد 
مربی رزمی بانوان گفت: همه باید تا حد امکان در خانه بمانیم تا سلامت از این بحران عبور کرده و بتوانیم این دشمن نامرئی را شکست دهیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، نرگس کامگارپور متولد ۱۳۶۹، یکی از بانوان موفق و پرتلاش در رشته های رزمی است که در عرصه های قهرمانی و همچنین مربیگری توانسته کارنامه درخشانی از خود برجای گذارد. حضور با حجاب کامل اسلامی در رقابتهای سوپرفایت ترکیه و برتری در این مبارزه و همچنین کسب عنوان قهرمانی رقابتهای هنر رزمی پی وان فدراسیون ورزشهای رزمی در وزن ۷۵- کیلو، از مهمترین افتخارات وی در ورزش قهرمانی محسوب می شوند.

کامگارپور با خان ۸ موی تای و دان سه کیک بوکسینگ، دارای مدرک مربیگری در این رشته ها بوده و هم اکنون در امر آموزش به هنرجویان علاقمند فعالیت دارد.

وی در گفت و گوی کوتاهی با خبرنگار ما ضمن اشاره به اوضاع این روزهای مردم ایران در مقابله با شیوع گسترده ویروس کرونا اظهار داشت: می دانم که هموطنان عزیزم این روزها با شرایط دشواری دست و پنجه نرم می کنند، اما باور داشته باشند که روزهای سخت پایان می یابد و روزهای خوب در انتظار آنها خواهد بود. ممکن است ناامیدی به سراغ همه ما بیاید، اما اگر تمام تمرکزمان را به هدفمان معطوف کنیم، مطمینا با یک پایان خوش همراه می شود.

کامگارپور تصریح کرد: همه باید تا حد امکان در خانه بمانیم تا سلامت از این بحران عبور کرده و بتوانیم این دشمن نامرئی را شکست دهیم. آرزوی شادکانی برای همه مردم کشورم دارم و امیدوارم که در سال نو لب شان همواره خندان باشد.

IMG_20200331_153305_338

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز