مصطفی هاشمی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

ورزش بهترین راه ایجاد انگیزه برای مبارزه با کرونا است/ نباید آسان‌ترین راه لغو همه مسابقات باشد

۱۳۹۹/۰۱/۱۷ - ۰۸:۰۹:۵۱
کد خبر: ۹۸۴۲۵۹
ورزش بهترین راه ایجاد انگیزه برای مبارزه با کرونا است/ نباید آسان‌ترین راه لغو همه مسابقات باشد
سرمربی مهرام گفت: پیش از کرونا هم جهان با مشکلات و معضل‌های گوناگون مانند جنگ و ... مواجه بوده ولی همیشه برای پیشگیری تعطیل کردن را انتخاب نکرده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ مصطفی هاشمی، سرمربی مهرام، در پاسخ به این سوال که شما با این شرایط موافق تعطیلی لیگ بسکتبال هستید یا خیر؟ به خبرنگار برنا گفت: در برخی مواقع افراد در موقعیتی قرار می‌گیرند که باید بین بد و بدتر یکی را انتخاب کنند. در حال حاضر نه تنها ایران بلکه کل ورزش دنیا با این مشکل مواجه شده است. آنطور هم که گفته می‌شود هنوز با قطعیت نمی‌توان در خصوص پایان این ویروس صحبت کرد بنابراین باید بهترین تصمیم در این رابطه گرفته شود.

وی افزود: در حال حاضر فدراسیون والیبال به طور کامل لیگ را تعطیل کرد حالا این استدلال آنها بوده اما بشخصه من معتقدم در شرایط بحرانی ورزش، هنر و... بهترین راه ایجاد و حفظ انگیزه در بین مردم است. بنابراین نباید آسان‌ترین راه که لغو و تعطیل کردن است را انتخاب کرد. پیش از کرونا هم جهان با مشکلات و معضل‌های گوناگون مانند جنگ و ... مواجه بوده ولی همیشه برای پیشگیری تعطیل کردن را انتخاب نکرده است. من فکر می‌کنم برگزاری ادامه لیگ با رعایت نکات بهداشتی و البته با گذشت زمان که کمی هم این شرایط سر و سامان بگیرد بهتر است.

سرمربی مهرام در پایان گفت: در حال حاضر المپیک با تعویق یک‌ساله مواجه شده است که به نظرم اتفاق خوبی است چراکه دیگر عجله‌ای هم برای برگزاری لیگ نداریم و خیلی راحت‌تر می‌توانیم لیگ را در زمان مناسب به پایان برسانیم و سپس برای تیم‌ملی برنامه‌ریزی کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز