بهمن نصیری:

لغو انتخابی المپیک برای من خبر بدی بود

۱۳۹۹/۰۱/۱۷ - ۱۴:۴۸:۲۲
کد خبر: ۹۸۴۶۹۴
لغو انتخابی المپیک برای من خبر بدی بود
ملی پوش روئینگ ایران و دارنده مدال طلای آسیا با اشاره به تعویق مسابقات انتخابی المپیک و بازی‌های المپیک 2020 گفت: این اتفاق خبر بدی برای من بود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، بهمن نصیری ملی پوش روئینگ ایران در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، درباره شرایط این روزهای تمرینی خود اظهار کرد: این روزها همه ورزشکاران در شرایط خاص تمرین می‌کنند. من هم به خانه آمده‌ام اما برنامه تمرینی‌ام را از فرزام سرمربی تیم ملی گرفته‌ام. تعویق مسابقات خبر بدی برای من بود اما باید تمریناتم را ادامه می‌دادم.

وی افزود: مدیرکل استان پایگاه قهرمانی را در اختیار من قرار داده تا بتوانم در شرایط مناسب تمرین کنم. دستگاه ارگو دارم و باتوجه به این که امکان پارو زدن در این شرایط وجود ندارد ارگو است و تمرین می‌کنم. به هر حال نباید وقفه‌ای بین تمریناتم بیفتد، من اگر یک روز تمرین نکنم دوباره باید خیلی تلاش کنم که به شرایط مد نظرم برسم.

دارنده مدال طلای قهرمانی آسیا با اشاره به لغو رقابت‌های انتخابی المپیک تصریح کرد: ما در فصل زمستان با تمام توان تمرین کردیم. کاملا آماده بودم و سهمیه می‌گرفتم. مدعی اول تکرار قهرمانی آسیا بودم. قرار بود اردیبهشت ما در کره جنوبی مسابقه دهیم که رقابت‌ها به خرداد ماه و در کشور سوئیس منتقل شد. با این حال و با وجود اینکه پیش بینی می‌شد ویروس کرونا قطعا مسابقات را لغو می‌کند من تمریناتم را با جدیت ادامه دادم.

نصیری ادامه داد: تمرینات را ادامه دادم تا با قدرت در مسابقات شرکت کنم که به یکباره همه چیز تغییر کرد. اول مسابقات ما لغو شد و اصلا نمی‌دانستیم سهمیه‌های المپیک چطور توزیع می‌شود. فشار روانی زیادی رویم بود و نمی‌دانستم چه اتفاقی می‌افتد. بعد هم المپیک توکیو یک سال عقب افتاد. با این حال من دوباره تمریناتم را از سر گرفتم.

دارنده مدال طلای مسابقات کاپ آسیا همچنین تاکید کرد: حالا باید منتظر باشیم تا وضعیت به شرایط عادی بازگردد تا فدراسیون جهانی زمان جدید رقابت‌های انتخابی المپیک را اعلام کند. امیدوارم خیلی زود ویروس کرونا ریشه کن شود. مردم جهان درگیر هستند و واقعا ناراحت کننده است. جا دارد از تمام پزشکان و پرستاران هم تشکر کنم که این روزها در کنار مردم بودند و جنگیدند. واقعا قهرمان هستند و خواهش می‌کنم که مردم عزیز نیز را مراعات بیشتر به آن‌ها کمک کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز